XXXIV

27 4 0
                                    

we will be loved

Він чув кожен зойк, кожен хрип і своє власне ім'я, що тане вмираючою надією на чужих губах, але не міг поворухнутися, не міг навіть розкрити око, балансуючи на межі. Руки й ноги відмовлялися рухатися, охоплені отруйною отрутою, а свідомість щомиті неслася все далі і далі, розчиняючи за собою всі прожиті роки. Техьон лежав на землі і розумів, що саме зараз саме в цей дурний момент він вмирає. Раніше йому було страшно вирушити в цю темну невідомість, впасти в морозні обійми забуття і закрити повіки назавжди. Але зараз боятися було ніколи: Король просто лежав і розумів, що нічого більше не може зробити, кінець неминучий, і він не дозволить повернутися назад, він уже закував тіло у свої сталеві лещата, щоб жодного шансу на порятунок не було. Техьон на кінчиках ослаблих пальців відчував, як тане життя, наче маленький шматочок льоду, і здавалося, ніби час трохи сповільнився. Тріск безжального вогню відміряв хвилини, секунди до того, як можна буде зробити крок у безпросвітну темряву і падати, падати, падати...

Техьон... Техьон... Техьон...

Цей голос він не сплутав би ні з чим у своєму житті, але відповісти вже не міг, бо якась невідома сила штовхнула його в цю темряву. Король падав униз з неймовірною швидкістю, сподіваючись відчути смачний удар, як буває зазвичай уві сні, але цьому падінню не було кінця: Техьон продовжував летіти вниз, почуваючи себе безпорадним і зневіреним, але з кожною секундою ці відчуття йшли кудись на другий план. На зміну їм з'явився спокій, і незважаючи на цілковиту темряву навколо, він вирішив заплющити свої очі, а в голові як на зло продовжував тріщати вогонь і рідний голос кликати його. Шкіру поколювало від дотиків, серце стискалося від того, що Техьон не міг відповісти, не міг руки чонгукової перехопити і запевнити, що він живий, все добре. Він ніби був замкнений у величезному чорному кубі, в одну зі стін якого Чонгук відчайдушно стукав, намагався зруйнувати ту, щоб врятувати його, а Техьон зрозуміти не міг, куди саме бігти, куди стукати у відповідь. Він загубився у темряві.

У якийсь момент його очі моторошно захворіли, нехай навколо було темно — яскраве ріжуче світло повільно, але вірно намагався пробитися до нього, тягнувся своїми променями, щоб Короля зловити і вивести, не дати впасти ще глибше. А потім засліпив його з такою силою, що Техьон закричав від болю та несподіванки. Коли свідомість відродилася з попелу, він зрозумів: болять зовсім не очі, болить все змучене та поранене тіло.

Боже, бережи КороляWhere stories live. Discover now