daniel pemberton — the ballad of londinium
Час іде своєю чергою, приносячи за собою безбарвну весну, що нагадує залишки морозної зими. Леодрафт схожий на кришталевий кубок, що переливається на сонце, начебто яскравий і світлий, але будь—якої миті готовий розбитися вщент. Нині всім важко. Щодня схожий на очікування чогось страшного та непередбачуваного, але так нічого й не відбувається. Високий монастир на пагорбі мовчить, дівчата не грають на вулиці; рідкісні вікна горять полум'ям свічок, малюючи силуети леодрафців, що живуть у страху; поля порожні, робітники більше не махають капелюхами своєму Королеві, ховаючись по хатах. Копити статного білого коня місять залишки хрумкого снігу, скачуть по брудній сухій землі, що гріється в слабких променях холодного сонця, що вперто пробивається крізь щільні хмари, що кружляють над Імперією.
Похитуючись на своєму вірному коні, Техьон видихає клуби пари, поправляє золотисту мантію і сріблясте хутро поверх плечей, яке гріє в ці холодні часи. Погляд обережно ковзає по глухих околицях, ловлячи самотні силуети людей, які зникають. Кінь слухняно ступає вздовж міських вулиць, поки Король озирається на всі боки, прислухаючись до тиші. Порожнеча. І зовні, і всередині. Погана погода прогнала торговок, прогнала дітей, що грають прямо посеред вулиці, прогнала колишній дух Леодрафта, але не без страху. Техьон і сам боїться, здригаючись від кожного необережного свисту чи крику, коли екіпаж розвертається і повертається до замку.
Йому важко. У якісь моменти дитинство та юнацький максималізм відпускають, залишаючи його одного, і Кім зовсім не знає, що має робити. Зі спини, подібно до безликих вбивць, нападають страх, апатія і почуття, коли не можеш зібратися хоча б самостійно, що вже там говорити про Королівство під його крилом? Техьон прокидається вночі, скрикуючи, щиро плаче біля вікна, боячись, що завтра чи післязавтра щось трапиться, а він не зможе перешкодити цьому. І начебто треба щось робити, але... не може. Не знає як. Або просто прикидається, добре граючи роль безглуздого хлопчика, не здатного вести за собою армію в ім'я Золотогривого Лева. Він має Чаньоль, має Намджун. Але Король не почувається частиною Імперії, боячись власної корони, яка притискає золоті вихори.
Він хоче бути Королем. Він змушений.
Коли Техьон зістрибує з коня, стомлено потягаючись і кутаючись у тепле хутро, тьмяне сонце падає за обрій, змінюючись увечері без жодної зірки. Біля підніжжя замку на нього чекають військові, але хлопець не поспішає повертатися в свою золоту клітку, тупцює на місці, гріючи руки в підлогах мантії, плететься в протилежний бік і мовчки відмахується на запитання в спину. Ноги самі несуть його за високу блискучу браму і гальмують тільки в той момент, коли погляд чіпляється за маленький зелений кущик з білими головками. Техьон від холоду шморгає носом, мнеться, але все—таки опускається на коліна, скинувши з рук теплі рукавички, тремтячими пальцями торкається білої шапочки проліска, що ніби починає дзвеніти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Боже, бережи Короля
FanfictionXVI. Юний спадкоємець принц Імперії Леодрафт Кім Техьон через несподівану смерть батька сходить на престол, зовсім не чекаючи швидкого нападу від сусідніх правителів. Молодий Король, чия законна територія - покриті снігом гори Праосвен, піде на все...