XXXI

22 2 0
                                    

Через кілька днів було прийнято рішення змінити тактику бою: поки одним випала честь стримувати праосвенців, інші повинні дістатися замку і розібратися зі зрадником. Техьон відправив у табір кількох гінців з довгим листом, у якому розповідає про все, що сталося, проливаючи світло на правду, яка допоможе відновити справедливість. Екіпаж, що прямує прямо в Праосвен, збирається досить швидко і безапеляційно. Тільки Чонгук після переговорів, залишившись наодинці з Королем, благає не їхати з ним, тому що результат може бути абсолютно непередбачуваним, але Техьона це не хвилює, він навіть не дослуховується і взагалі заявляє, що має право сам приймати рішення. Чон злиться від цієї непокірності, розуміючи: битися доведеться за кожного, бо всі ті, хто йому дорогий, вирушать разом з ним туди, звідки можна не повернутись. Чонгук більше не хоче ховатися, прикидатись або боятися, що вартовий скрутить його і кине на дно замка, щоб страти своєї, як пес слухняний, чекав; він не збирається ховатися за маскою, не збирається йти манівцями. Він хоче, щоб кожен знав: Король повернувся, а отже, всі зрадники можуть сміливо підписувати собі вирок.

Кожен наступний день був заповнений підготовкою до швидкої поїздки; Чонгук встиг забути, як це — отримувати вказівки від Лоли, віджимаючи з останніх сил серед своїх людей, а потім битися з кожним із них, щоб поділитися хоча б частиною своїх сил, кожного наново ставлячи на ноги. Тренування в коморі нагадували ті, що проводилися щоранку на задньому дворі замку, там, де Чимін скиглив, підтягуючись, а Юнгі кулаки в опудало солом'яне впечатував, посперечавшись зі старшим, хто швидше жовту голову зіб'є. Чонгук із захопленням дивився на те, як дядько заново вчився мечем керувати, як той у вмілих руках блищав і повітря з вереском розрізав; дядькова майстерність робила його схожим на граціозного танцівника з вигостреними, спритними рухами. Ангадоррці теж займалися підготовкою, і кожна їхня поява на тренуванні вкотре нагадувала Чонгуку, що вже скоро доведеться покинути це місце.


Побажавши праосвенцям доброго і здорового сну і розлучившись з ними неподалік від лікарняного крила, Король втомлено марить довгими коридорами прямо до своєї маленької кімнати, усвідомлюючи, що ось—ось доведеться виїхати з Леодрафта і, можливо, назавжди. Його не огортає туга, тому що він ніколи не прив'язувався до речей, зате чудово робив це з людьми. Тут все нагадує про Техьона, від шлейфу квіткового аромату, який Чонгук ні з чим не сплутає, до луни королівських кроків, що будуть знайомі з тисячі. Думати про це не хочеться, тому що почуття порожнечі та невизначеності, цілковитої невідомості глибоко селяться у грудях. Але будь—які думки в його голові випаровуються, варто зайти в кімнату, тихо прикривши за собою двері — він навіть не встигає долоню від ручки відірвати, як бачить Техьона, що сидить на краю великого ліжка. Король здригається від несподіванки, виглядаючи розгубленим і злегка стривоженим, але відразу схоже на невпевненість недбалою посмішкою.

Боже, бережи КороляWhere stories live. Discover now