ki:theory - breaking the silence
Чужі підбори луною гримлять довгим похмурим коридором, що потопає у світлі полум'я свічок. Роботи іменитих художників, одягнені в золоті рами, здається, теж сплять, як і весь замок Леодрафта, що поринув у мовчазний тихий сон. Годинник у головному залі луною б'є дванадцять - під їхній бій Техьон машинально дивиться на прочинені двері, помічаючи, як до його кабінету наближається маленька тендітна служниця. Він вмочує перо в чорнильницю, обережно виводить акуратні літери на папері величезної ваги; окуляри трохи сповзли з носа, а золоте волосся злегка розтріпалося за цей довгий і складний день, в якому не було ні хвилини на те, щоб просто привести себе в порядок. Гучний дзвін після останнього удару ще з хвилину розлітається по коридорах, чорних, нескінченно довгих і порожніх, а Аї, постукавши, заходить до кабінету і низько кланяється, виглядаючи винною.
- Аї, - кличе Техьон усміхнено, підвівшись зі свого робочого місця, - чому ти не спиш так пізно? - він оминає стіл, завалений документами та книгами, підходить ближче, а дівчина вся стискається.
- Ніколи спати, Ваша Величність, - вона несміливо посміхається і присідає в реверансі, не сміючи підняти на нього збентежених очей. Техьон оглядає її, таку маленьку і чарівно налякану, схожу на оленя. Аі випрямляється, нарешті, і піднімає вище принесений лист, стискаючи двома руками. - Вам лист із Праосвена, Ваша Величність.
Король затримує погляд на її смирному обличчі, потім маже недовірливо по конверту, але нічого не каже, тільки відходить далі, а потім зовсім сідає за свій стіл і знову вистачає перо в руки, з розмаху занурюючи в чорнило і проливаючи кілька крапель.
- Ти ж знаєш, що є наказ, - вимовляє Техьон якомога м'якше і безтурботніше, нехай його рука ледве помітно трясеться: літери виходять кривими і розпливчастими. - Усі листи з Праосвена чи будь-які інші читає радник Пак, аж ніяк не я. Якщо в них немає жодної загрози чи прохання, що ми робимо з ними? - поглянувши на розгублену дівчину, питає Король.
- Спалюємо, Ваша Величність, - Аї кланяється і підходить ближче, почуваючись крихітною порівняно з величним правителем.
- Правильно, моя милість, ось бачиш, ти ж знаєш про правила, - він добродушно посміхається, щоб не видати свої справжні емоції, що межують зі злістю та страхом. - Радник Пак прочитав його?
- Пан Пак послав мене до вас, - винно продовжує служниця, помічаючи, як кінець чорного пера в королівській руці здригнеться і зупиняється. - Він сказав, що гонець, за словами Короля Праосвена, наполегливо просив передати його вам, Ваша Величність, - дівчина все ще тримає конверт двома руками, а Техьон піднімає на неї повільний погляд.
Він, мабуть, цілу хвилину витріщається на нешкідливий на вигляд лист і після все-таки відкладає перо, щоб узяти папір у руки. На звороті справді красується червоноголова вогненна пантера, що міцно затаврувала чужу таємницю, адресовану лише одній людині в усьому світі. Техьонова серце зрадницький удар пропускає, варто йому побачити поруч із тавром своє ім'я стародавньою англійською, і все всередині починає поступово прокидатися, дзижчати ненав'язливо, але панічно. Служниця стоїть навпроти нього, спостерігаючи за трохи здивованим виразом обличчя юнака, а коли їхні погляди стикаються, знову кланяється.
- Гаразд, - каже Техьон, проковтнувши неприємну грудку в горлі. - Дякую, - кивнувши, він прибирає документи вбік і кладе конверт прямо перед собою, все ще дивлячись на той з побоюванням. - Іди спати, Аї, доброї ночі, - дівчина одразу ж шанобливо присідає і, не кажучи ні слова, слухняно йде.
Техьон залишається віч-на-віч із самим собою, і це його останній бій, після якого в живих залишиться тільки один. Він не поспішає, не робить нічого, тільки повільно знімає окуляри і відкидається на спинку крісла, втомлено потираючи перенісся, а потім і все обличчя, щоб підбадьоритися. Техьон прикриває повіки, дихаючи через раз і тяжко, тому що йому складно зараз тверезо мислити, хай він відчайдушно намагається. Його холодні руки дрібно тремтять, дихання стає уривчастим і рідкісним: Техьон знову задихається, як тоді, якийсь час тому, у той самий момент, звідки пішов відлік нового розділу його життя. І в цьому розділі до цього моменту не було жодного слова, схожого на Чон Чонгук.
Маленький хлопчик усередині нього давно не спить, він сидить у темному кутку, боячись з'явитися назовні, адже інша частина Техьона в будь-який момент була готова розірвати його на шматки, щоб він сам більше ніколи не повертався до колишнього життя. Він сидить у своєму кутку, мукає нескладно, сльози гострі ковтає, ніби скло подрібнене, благає його припинити цю чортову тортуру, перестати примушувати себе продовжувати своє життя без слабкості, без сліз, болю і смутку, тому що це ніяк не допомагає. Техьон щодня переконує себе, що все добре, - у нього все просто чудово - але... адже це не так. Як же все може бути добре, якщо ти себе самого, свою душу замуровуєш під товщею крижаної байдужості, знищуєш її всередині себе, давиш, руйнуєш тільки для того, щоб вона не хворіла, не мучила, не заважала? Хіба це називається добре? Звичайно, ні. Але Техьон по-іншому не зможе.
Все своє життя він борсався у величезному океані, спочатку підтримуваний та підштовхуваний батьком, а потім Чонгуком, який то топив його, опускаючи на саме дно, змушуючи воду крижану ковтати, задихатися, то підносив до небес, дозволяючи свіжим повітрям надихатися, відчути себе живим. Він тому за нього чіплявся, боявся, що без нього помре, захлинеться, не винесе життя на плечах поодинці, але він помилявся. Це можливо, як і майже не складно, хіба що боляче і холодно, іноді страшно і трохи нестерпно, коли оглядаєшся назад. Тому Техьон не озирався, не перевертав старі сторінки, списані, скреслені криком про допомогу, поки цей лист не приземлився на стіл. Зараз же руки тремтіли над минулими розділами, і він дико боїться, що зірветься. Що перечитає їх, згадає про все, про кожен погляд, кожен поцілунок, від якого серце готове розірватися, про кожну посмішку і кожний дотик. Про них.
Техьон боїться, бо не хоче повертатися. Барахтаючись у своєму океані і відчайдушно чіпляючись за Чонгука, він боявся, що один потоне, бо зовсім не вміє плавати. Але це не так. Життя і безпорадні спроби триматися на плаву навчили його, показали, як і куди треба в цьому світі плисти, щоб вижити, щоб досягти рятівної суші і продовжити жити в спокої, без вічного болю і тяжких думок про привабливий день. Тепер Техьон вміє плавати, і йому більше не потрібна чужа допомога, тому настав час поставити крапку в цій історії, запечатати сторінки так, щоб надалі неможливо було їх відкрити. Король себе обіймає, не помічаючи, як застарілі сльози таки навертаються на очі. Він не плаче. Просто іноді облизує припухлі губи, дивлячись у темряву перед собою, і шморгає носом, не бажаючи плакати в голос.
Він багато думав про це. Так багато, що вже сам заплутався у своїх нескінченних ідей, які тільки ускладнюють. Сьогодні йому здається, що від болю можна зітхнути запросто, що неможливо одному існувати, нікому не потрібному, а завтра він прокидається з думкою, що йому ніхто й не потрібний, сам все перенесе. Він заштопив свої величезні рани на зло собі грубо, не церемонячись, буквально наказав переступити через обставини, через почуття, а краще наступити на них, розфарбувати в пилюку, що вітер попутний віднесе далеко. Тому що не він один такий, багато людей страждають, у кожного свої скелети в шафі, свої дірки душевні, але живуть далі, пливуть. Техьон справді думав, що Чонгук - його незамінний якір, що тримає тут і зараз, і без нього його теж не буде, але тільки-но той зник, зрозумів, що ніякий якір йому не потрібен. Можна без нього. Боляче? Потерпить не маленький.
У якийсь момент свого життя Техьон зупинився і таки глянув на себе; не просто глянув у дзеркало, а спробував зрозуміти, що ж із ним діється, чому він згоряє день за днем. І, зрештою, зрозумів. Він втомився від усього, що з ним відбувалося, від кожної деталі, що породжує спогади, від цього чортового болю, що терзає згаслу душу. Але ж біль хороша, вона дозволяє почуватися живим і іноді навіть буває корисна, але їм переважно володіє зовсім не вона. Їм опанувала страждання, що породило неконтрольовану жалість до самого себе, адже хто його ще пошкодує, якщо він зовсім нікому не потрібен? Страждання він створив собі сам, причому вже давно, не помітив навіть, як виростив у собі, підгодовуючи важкими думками, а коли найжахливіше сталося, воно вибухнуло в грудях, тут же поглинаючи Техьона, кожну клітинку його тіла. Кожній людині дано вибір, - страждати чи ні - але рідко хто виходить переможцем, не спіткнувшись раніше і не пройшовши страшний шлях усвідомлення.
Техьон нахиляється над столом і обережно бере листа в свої руки, дихаючи надсадно, важко і роняючи гіркі сльози. Зараз він плаче не тому, що йому шкода себе; йому просто шкода. Король окреслює тремтячими пальцями рівні краї конверта, червоний друк, власне ім'я, любовно виведене пером, і відчуває, як у грудях все починає тремтіти. Хлопчик маленький насмілився здатися зі свого темного кута, не послухався волі королівської, намагаючись зайняти місце в технічній голові, але той поки що тримає оборону, вуха закриває, намагаючись не чути чужий болісний плач. Техьон не відчуває жодного болю зараз, тільки душні думки і відчайдушне метання в душі, адже він розуміє, що доля знову підкидає йому вибір. Пан чи зник, іншого не дано.
Коли Чонгук закохав його в себе, оселився в його серці, не докладаючи особливих зусиль, а потім залишив, навіть не подумавши, яке Техьонові той упав, але з колін підвівся. Ридав до болю ночами, благав повернутися рядками на клаптиках паперу, що під подушкою, мокрою від сліз, ховав. А потім начебто зібрався, спробував душу свою на замки замкнути, але варто було Чонгуку з'явитися з розкритими обіймами та зізнаннями, які обпалили безжально, Король повернувся до нього відданим псом, хай і намагався відштовхнути, чинив опір. Все було безглуздим. До самого кінця Техьон боровся із самим собою, розуміючи, що бути слабким - нестерпно, а бути з Чонгуком, любити його - апріорі відчувати себе нікчемним. Королеві таким бути не можна, у нього на руках величезна імперія, його дорогоцінна дитина, яку кинути заради однієї людини ні в якому разі не можна. Так, можливо, Техьон народився не в тій сім'ї, і правителем він ніколи не хотів бути. Він просто хотів любити, а не жертвувати своїми почуттями заради країни. Але хіба його хтось питає? Кім Техьон нині не син Леодрафта, він його мати, батько і брат, що повинен стояти грудьми. Це його доля, давно написана, і хто він такий, щоб міняти її.
Король присуває ближче свічку і намагається розгледіти хоча б одну-єдину букву крізь тонкий папір конверта, але нічого не бачить. І, може, воно на краще, тому що читати йому зовсім не хочеться: Техьон знає, що тоді не впорається з собою, хоч би як ганебно визнати це. Лист чонгукове в його руці тремтить, сяє розпливчастими літерами, а Король, відкинувши щось убік, знову на спинку відкидається і, піднявши обличчя до стелі, прикрашеної потворними тінями, очі щурит від сліз гострих. Техьон ненавидить себе за те, що в його голові миготять думки про повернення до того, звідки він почав. Ненавидить за те, що будь-якої миті - варто тільки забути - весь пройдений шлях і величезна непосильна робота над собою будуть марно.
Він заплющує очі і думає про Чонгука, про те, що колись він міг втратити його назавжди, але доля розпорядилася інакше. Про те, що Чонгук його відпустити не може, думає про нього, точно думав, поки писав саме цей лист, але невідомо, що на проклятому папері написано. Може, праосвінець просить його про необхідну зустріч, зізнання красиві пише знову, від яких шви на ранах заноють зрадницьки, а, може, навпаки просить забути про своє існування і прощається. Техьона підбивають на вибір старі думки про те, що Чонгук точно вибрав би Праосвен замість леодрафця, у нього навіть ідеї іншої не виникло б, адже як Король може проміняти свій народ, свою землю та історію на почуття до якоїсь маленької людини, яку завтра може, не стане? Коли він дивився на Чонгука, то іноді ловив себе на думці, що хоче бути схожим на нього. Напевно, зараз настав час.
Техьон випрямляється в кріслі, витирає недбало сльози, моргає кілька разів і знову бере листа в свої руки. Хлопчисько всередині нього завмерло злякано, навіть боїться слово проти сказати, бо Король готовий. Готовий убити його і зволікати більше не буде, бо відчуває: якщо не зараз, то ніколи. Техьон затримує дихання, відчуваючи, як сльози все одно зрадливо обрамляють обличчя, тримає лист на вазі прямо над тремтячим полум'ям свічки, і наступної секунди його кінчик загоряється. Конверт починає тліти на його очах, зжираний чорно-рудим вогнем, а хлопчик усередині нього падає вниз, розчиняючись пилом, адже Король нарешті знищив його, задушив своїми руками, зробив те, чого раніше намагався уникнути. У очах, що плачуть, відбивається палаючий лист, з яким горить кожен спогад, кожен спільний зітхання чогось спільного, що було між ними. Воно теж вмирає, догоряє до вугільного попелу разом із чужими рядками. Техьон ставить крапку і відчуває, як у грудях нічого більше не відбувається. Не болить, не дмухає і навіть не палить - нічого. Порожнеча.
- Ти зробив би так само.
Дивлячись на тліючі сніжинки листа, що догорає, Король розуміє, що назад більше ніколи не повернеться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Боже, бережи Короля
FanfictionXVI. Юний спадкоємець принц Імперії Леодрафт Кім Техьон через несподівану смерть батька сходить на престол, зовсім не чекаючи швидкого нападу від сусідніх правителів. Молодий Король, чия законна територія - покриті снігом гори Праосвен, піде на все...