VI

33 5 2
                                    

hurts — rolling stone

З кожним днем обстановка на кордонах розпалювалася все сильніше і сильніше, а виною всьому були дрібні набіги з боку Праосвена. Батько завжди казав Техьону, що такі прокази принесуть набагато більше неприємностей і бід, ніж велика кровопролитна бійня. Шпигуни не поверталися живими — хіба що їхні перелякані білі коні місили копитами сніг у спробах втекти від кровожерливих ворогів з іншого берега могутньої річки. Тижні тяглися один за одним подібно до болісних тортур, бо Король абсолютно не розумів, що слід робити зараз. Єдине, чим Кім продовжував займатися, то це вдосконалюватися в бойових навичках і отримувати криваві натяки з туманних гір.

Атака успішно відбивалася, тому жителі прилеглих поселень намагалися змиритися з тріллю горна і не розбігатися в різні боки, варто почути цей гуркіт звук. В один із чергових сірих днів єдиному гінцю вдалося дістатися Левової Імперії, нехай і ледве живим, оточеним стражниками і нескінченно повторюючим одне єдине слово: новий. Коли Техьон прибув у лікарняне крило, воїн був смертельно наляканий, майже не помічав оточуючих, гарячковим поглядом шукаючи примарні силуети. Джину залишалося лише протирати гаряче від лихоманки чоло, кивати в такт тихому маренню, що зривається з сухих губ, і міркувати про галюцинації. Король розгубився, бо новин від шпигунів більше не було. Як і їх самих.

Розсікаючи повітря блідими кулаками, перетягнутими шкіряними ремінцями, Техьон впевнено вибиває весь дух із солом'яного опудала. Жадібно пихкає, потіє, лається крізь зуби, в голові уявляючи образ правителя іншої Імперії: він не знає, як той виглядає, але впевнений, що ця людина — остання тварюка з тих, що нині живуть. Ненависть, клекочучи полум'ям всередині, розквітає отрутою в його синіх очах, коли солом'яний силует втрачає голову: паж тут же підбігає до нього і поправляє грушу для биття. Король витирає піт з чола, важко дихає, розмахуючи руками, а потім знову починає лупцювати опудало, потонувши у власних думках.

— Він змінився, — задумливо промовляє Чаньоль, завмерши зі срібним мечем у руках. Радник вдивляється в загострені риси досі дитячої особи, відчуває на собі важкий погляд і відразу повертається до Бекхьона, що стрепенувся. — Ти не згоден?

— Ти... — починає хлопець, але тут же осікається, дратуючи про себе друга шанобливо ставитися до радника, — ви про те, що тепер він не ниє від поштовху в плече?

Боже, бережи КороляWhere stories live. Discover now