daniel pemberton — revelation
Через кілька днів, проведених в компанії Санхьока і, нарешті, прибув пана Лі, Техьон зрозумів, що думки, що нагнітають, поступово зникають. Йому не раз довелося спостерігати тишком—нишком, як ласкаво Хан на прощання стосується руки командира, чіпляється мізинцем за мізинець майже непомітно і крадькома, але жест цей сповнений ніжністю, відтінками теплої турботи і увагою. Серце приємно стискається, ніби це його долоні торкнулася чужа, всього на мить, але дихати полегшало. Ось і суворий командир на секунду смикає куточком губ, стиснутих у байдужу холодну смужку, і вигляд уже не такий відчужений. Напевно, у кожного є ось така людина, здатна одним лише жестом зупинити безперервну бурю всередині або, навпаки, розпалити вогонь з новою силою, яка зігріватиме навіть замерзле серце.
Коли оманлива весняна погода укладає Техьона в ліжко з температурою і хворим на горло, настрій псується зовсім. Лежати на ліжку, поки за дверима покоїв твориться цілковитий хаос, частково паршиво хоча б тому, що через хворобу робити нічого не можеш, зате здатний думати про все на світі, перетравлюючи себе. Ось і Король, лежачи на великій подушці і гулко кашляючи, блукати у своїх думках не перестає ні на мить. Лакеї намагаються зайняти його шахами, Чаньоль — англійською, а служниці змушують їсти так, ніби він голодував кілька тижнів. Зрідка заглядає Намджун в оточенні своєї почту з Ланцюгових Псів, які залишаються за дверима, доносить, що на кордонах спокійно і підозріло тихо. Техьона, на відміну від командира, це радує найбільше.
В один із темних вечорів, коли за вікном, спеціально не прихованим за оксамитовими шторами, на небі висипають яскраві зірки, Король п'є гарячий чай, поданий у чашці з лагідних рук няні, шморгає носом і мовчки мотає головою, коли та простягає нову білу хустку, розшитий золотими нитками. Няня тихо просить дозволу розповісти на ніч якусь казку, адже так давно не робила цього: Техьон дуже швидко виріс. Йому так не здається, але юнак все—таки дозволяє, сповзаючи у купу подушок, потирає спітнілий червоний лоб і заплющує очі, прислухаючись до спокійного биття свого серця і заколисує голосу. Жінка м'яко пригладжує розпатлане золото на його голові, а Кім їй не перечить, ледве помітно смикаючи куточком губ. Крихкий світ безтурботної тиші руйнується в той самий момент, коли в покої Короля, занурені в напівтемряву полум'я свічок, вривається Санхьок; слідом за ним влітає скуйовджений Чаньоль, який намагається вхопити першого за підлогу шовкового халата.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Боже, бережи Короля
FanfictionXVI. Юний спадкоємець принц Імперії Леодрафт Кім Техьон через несподівану смерть батька сходить на престол, зовсім не чекаючи швидкого нападу від сусідніх правителів. Молодий Король, чия законна територія - покриті снігом гори Праосвен, піде на все...