Чимін прокидається від того, що хтось наполегливо гальмує його за плечі. Сяк—так розплющивши сонні очі, які вдалося закрити лише кілька годин тому, він прицмокує губами, а потім бачить перед собою серйозне обличчя Чонгука. Хлопець, переконавшись, що Пак прокинувся, стрибає з ліжка і починає швидко взуватися. Молодший завжди дивувався з того, наскільки Чон зібраний: якщо його розбудити і в цю ж хвилину змусити одягнутися, він зробить це з неймовірною швидкістю і навіть слова поперек не скаже. Чонгук поправляє широкий плащ, нічого не каже, занурений у власні думки, але не зупиняється ні на мить. Зараз у нього дико розколюється голова, трясуться руки, а в животі свердлить нав'язливе бажання вивернути порожній шлунок назовні — так сильно він хоче їсти, проте часу на страждання немає. Тепер ні.
— Чому так рано? — Чимін дивиться у вікно, повільно моргаючи і помічаючи, як неясне сонце тільки з'являється на горизонті.
— Нема коли розлягатися, — повчально зауважує Чонгук, одягнувши піхви тюремника собі на пояс, і окидає побіжним поглядом холодну кімнату. Пак шморгає носом, обійнявши себе руками і широко позіхнувши, складає голову на коліна і думає, що все це йому сниться. — Чим—Чим, якщо ти зараз же не встанеш, я піду без тебе.
— Так, звичайно, — усміхається хлопець, знову позіхнувши, вилазить з—під теплої, порівняно з кімнатою, ковдри і, ляскаючи сонними очима, навпомацки шукає чоботи. — Ти чого такий стривожений? Щось відбулося? — окинувши Чона задумливим поглядом, що завмер посередині кімнати, уперши руки в боки.
— Поки що ні, — Чонгук хмурить густі брови, нервово покусуючи обвітрені губи. — Але я думаю, що якщо ми затримаємося тут ще хоча б на годину, всі виходи до Леодрафта будуть відрізані, — пильно стежить за тим, як молодший слухняно шнурує чоботи і, сонно погойдуючись, випрямляється прямо перед ним. — Тож потім виспишся.
— На тому світі? — невесело зауважує Чимін, поправивши сорочку і жилетку, що з'їхала набік, не за розміром, а Чонгук, проігнорувавши питання, стрімко виходить з халупи. Пак дивується: якби він був на його місці, то сидів би перед відходом хвилин десять мінімум, торкаючи камінь, стару ковдру та вдихаючи запах старості, адже все це таке рідне. Але Чон навпаки поспішає, не хоче більше перебувати в домі, бо знає ще хоча б кілька хвилин, і піти буде неможливо. І не тому, що пси Його Величності будуть рити землю, щоб знайти тих, хто втік. Тому що нестерпно бути тут, згадувати про сім'ю. — Ти справді хочеш поїхати в Леодрафт? Я думав, ти пожартував... — Чимін пригладжує кудлате волосся, вийшовши на ґанок хатини, що розвалився.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Боже, бережи Короля
FanfictionXVI. Юний спадкоємець принц Імперії Леодрафт Кім Техьон через несподівану смерть батька сходить на престол, зовсім не чекаючи швидкого нападу від сусідніх правителів. Молодий Король, чия законна територія - покриті снігом гори Праосвен, піде на все...