DANS MESELESİ

769 34 97
                                    

Selamm. Bugün tekrar tek partlık kurgu ile geldim. Bol bol yorum yapıp oy verirseniz çok mutlu olurum. İyi okumalarrr:))

Berk dans işi için çok heves etmişti ve şimdi de ikisi beraber Berk'in tuttuğu hocayı bekliyorlardı. Aybike bir yandan saçını toplarken bir yandan da konuşuyordu.

- Berk sence de hoca falan çok abartmadın mı?

Berk ise o an sevgilisinin saç toplarkenki çekici hallerine dalıp gittiğinden kızı duymuyordu. Aybike en sonunda sinirlenerek

- Berkkk! Sana diyorum cevap versene.

Berk kızın tepkisi ile aniden daldığı yerden çıktı.
- Hı, pardon tatlım güzel bir tabloya dalmışım. Tekrar sorsana.

Aybike ise sevgilisinin bu tatlı haline içinden bayılsa da dışından hafif gülerek çaktırmadan

- Neyse sen çok da dalma da. Diyorum ki fazla abarttın hoca tutmalar falan.

- Yok be güzelim ne abartması zaten siboş da hoca gibi değildir yani.

Aybike aniden samimi hitapla kaşlarını çatıp Berk'e döndü.
- Siboş derken bu samimiyet nereden geliyor?

Berk sevgilisinin kıskandığını anlayarak çaktırmadan gülmeye çalışıyordu ama başaramıyordu, sevgilisinin kıskanması çok hoşuna gidiyordu.

- Siboş yani Sibel arkadaşım bizden de birkaç yaş büyük.

Aybike şaşkınlık ifadelerini sıra sıra takınırken o sırada Sibel giriş yapmıştı. Aybike, Sibel'i görünce ayrı bir şok geçirmişti. Kendi kendine fısıldayarak

- Güzelmiş de bir de bu fizik şaka mı ya?

Aybike bunu düşünürken Sibel denilen arkadaş ise sadece ve sadece Berk'i görüp onunla ilgileniyordu.

Sibel
- Yakışıklım naber, uzun zaman oldu.

Berk de gülümseyerek sarılmıştı Sibel'e. Aybike ise kızın sevgilisini ahtapot gibi sarmasında ve uzatarak 'yakışıklım' demesinde kalmıştı. Nihayet ayrıldıklarında Berk ikisini tanıştırmayı akıl edebilmişti.

- Bak Siboş bu sevgilim Aybike, Aybike sen de zaten biliyorsun Siboş yani Sibel.

Aybike hiç de memnun olmadığını surat ifadesi ile anlatsa da nezaketen elini uzatmıştı kıza.

- Memnun oldum Sibel.

Sibel kısmını ayrı bir bastırmıştı. Kız ise ağız burun kıvırıp elini bile uzatmaya tenezzül etmemişti. Odağı sadece Berk'teydi ve Aybike yokmuş gibi davranması Aybike'yi çileden çıkarmıştı.

Aybike birkaç kere kendinin de burada olduğunu göstermeye çalışsa da kız resmen salağa yatıyordu ve görmemezlikten geliyordu. Tüm dans figürlerini Berk ile deneyip çocuğun orasına burasına dokunmaktan da geri kalmıyordu. Berk ise Aybike'nin sinirlendiğini anlayıp ne kadar durumdan memnun olmasa da karşı çıkmayıp devam ediyordu ve bu Aybike'yi iyice çıldırtmıştı, en sonunda Aybike dayanamayıp kenardan çantasını toplamaya başladı.

Berk kızın ciddi ciddi gitmeye hazırlandığını görünce acele ile Sibel'in yanından ayrılıp sevgilisinin yanına gitti.

- Noluyor Aybike, neden toparlanıyorsun?

AYBER/ İÇİMİZDE KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin