Selamm. Biraz aradan sonra iki partlık kurgu ile aniden geldim. Bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayınn. İyi okumalar:))
Bu kurguyu yeni bölüm bekleyen delifisekderler e ithaf ediyorumm<3
Erkekler olarak sabah kızlar takımını Aybike, Asiye, Harika ve Süsen olarak hep birlikte görmeleriyle çok şaşırmışlardı. Kızlar alışveriş gibi birkaç bahane uydurmuşlardı ama garip gelmişti bu durum. Berk ise hiç inanmamıştı ve kızların bir şeyler çevirdiklerini düşünüyordu. Çünkü Aybike, Harika abisini üzdüğü için kesinlikle ona karşı öfkeliydi ki kaldı ki Aybike ve Asiye'nin hayatlarındaki tek sorunun da alışveriş olma ihtimalini düşünmüyordu.
Berk'in aklında zaten bunlar varken bir de şu anda tam sınıfa girerken sevgilisi ile Emir'in konuşuyor olması onu iyice işkillendirmişti. Ayrıca da hiçbir şey olmasa bile bu durumdan da çok rahatsız olmuştu. Emir arkasını dönünce Berk'i görür görmez şaşırsa da
- Selam
diyip geçmişti. Berk ise arkasından hiç memnun olmadığını belli eder ifade ile
- Sana da selam
demişti. Onu takmamaya çalışıp birkaç adımla Aybike'nin yanına gitti.
- Ne konuşuyordunuz siz?
Aybike yakalanmamak amacıyla
- Ders programı ile ilgili bir şey sordu ya önemsiz.
Berk de gergin bir şekilde
- Başka birine sorsun o zaman Allah Allah.Aybike daha fazla yalan söylemek istemediği için zor da olsa gülerek konuyu değiştirmeye çalıştı.
- Tatlım sen birazcık beni kıskandın mı yoksa bana mı öyle geldi?
Berk, Aybike'nin kötü olduğunu gördüğü için yapmaya çalıştığı şeyi anlamıştı.
- Evet kıskandım.
Sonra da ellerini kızın yanaklarına götürerek
- Ama konumuz şu anda bu değil. Senin neyin var güzelim? Çok garipsin bugün baksana rengin dahi gitmiş. Ne sorunun var anlat bana çözelim beraber.Aybike, Berk anladığı için içinden kendine kızarken bir yandan da Berk'e yalan söylemek ona kendini çok kötü hissettiriyordu. Ama bu konuda tek değildi ki diğer kızları da düşünmeliydi ve güçlü olmalıydı.
- Berk nereden çıkardın bunları kurmuşsun da kurmuşsun kafanda. Sadece biraz yorgunum ondan öyle gelmiştir.
Berk kıza baktığında gerçekten de yorgun gözüküyordu ama söylediği şeye de inanmamıştı, bir şeyler olduğu kızın gözlerinden belliydi. Sıkıntısını ağzı söyleyemiyordu ama gözleri de anlasın diye yalvarıyordu sanki. Ne olursa olsun kızı da daha fazla yormak ve sık boğaz etmek istemediği için de daha fazla deşmedi. Kıza sarılıp saçlarını öperken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYBER/ İÇİMİZDE KALANLAR
FanfictionAyber çifti ile ilgili olayları yeniden kurguladığım kısa kurguları içerecektir.