Selamm. Uzun zamandır yoktum, boşluk bulduğum bir günde uzunca tek partlık bir kurgu ile geldimm.
Umarım biraz olsun yaralarımızı sarar ve beğendiğiniz bir kurgu olur:))
Yorum ve oylarınızla destek olmayı unutmayınn<33
Berk'in Aybike'ye hayatında kimle istiyorsan mutluluklar dileğinin üstünden tam olarak bir hafta geçmişti. Bu süreçte Berk, Tolga ve Aybike ile ilgili kafasında kurup ani delirmeler yaşaması dışında olaysız geçirmişti. Ama bu bir hafta içinde Aybike o kadar durgundu ki Berk her ne olursa olsun sevdiği kız için endişelenmeden de duramıyordu her ne kadar kalbini paramparça etmiş olsa da.
Berk, Aybike'nin Tolga ile ikisini imâ ettiğinde sinirlenmesini bekleyip yine onun kalbini kıracağını düşünse de Aybike gözlerinin içine bakarak inandırmak istermişçesine böyle bir şeyin olma ihtimalinin olmadığını çok ciddi bir şekilde ifade etmişti. Tabi bu ciddiyetinin karşısında da Tolga'nın siniri gözünden kaçmamıştı. Birkaç kere de onu Tolga'yı terslerken görmüştü ama onun müdahale etmesine gerek kalmadan kız halletmişti.
Ayrıca Aybike bu bir hafta boyunca kendini herkesten Erenlerden bile soyutlamıştı, ısrarlarına rağmen onların yanına gitmeyip tek başına kalıyordu hep. Berk sıklıkla da Aybike'nin üzgün surat ifadesiyle onu izlediğini yakalıyordu. Berk onu fark ettiğinde ise hızlıca gözlerini kaçırıyordu kız.
Berk, Aybike'nin gözlerinde ona bakan boşluğu ve öfkeyi görmediği için mutlu olsa da gördüğü yalnızlığı ve depresif hallerinden dolayı da endişeleniyordu. Çünkü biliyordu yalnızlığın nasıl canını acıttığını, nasıl delirttiğini..Kendi yalnızlığını ve sıkıntılarını bile unutmuştu kızın kötü halleri karşısında.
Sabah sınıfın camından onu bahçede tek başına ağlarken görmesi ise son noktası olmuştu kızıl çocuğun. Teneffüste Aybike'nin koşar adım kaçarcasına sınıftan çıkmasıyla Berk hızla sınıftan çıkan Erenlerin yanına gidip Oğulcan'a döndü.
Berk
- Oğulcan baksana bi?Ömer sorgularcasına araya girip
- Ne yapacaksın sen Oğulcan'ı?Berk kendini sakinleştirircesine gözlerini açıp kapatıp cevap verdi.
- Ömer sen Oğulcan değilsin. Her şeyde araya girmekten vazgeç. Benim Oğulcan'la da Aybike ile de hiçbir sorunum yoktu, her şeyde onları da işin içine katarak aramı bozmayı bırak.Ömer ilk önce şaşkınca onu dinlerken cevap vermeye kalkıştığında Berk müsaade etmeden Oğulcan'a dönerek
- Oğulcan geliyor musun? Aybike hakkında konuşacağım çok önemli.
Oğulcan biraz duraksasa da kafasını sallayarak kabul edip kuzenlerinin yanından ayrılıp Berk ile bir köşeye geçtiler. Oğulcan soğuk kalmaya çalışarak hemen düşündüğü şeyi söylemeye başladı.
- Bak beni Aybike ile barış-
Berk aniden sözünü keserek konuşmaya başladı.
- Aybike neden yalnız Oğulcan? Neden onun yanında olmuyorsunuz? Neden böyle ruh gibi dolaşıyor etrafta?Berk endişeyle sorularını sıralarken Oğulcan ise şaşkınlıkla beklemediği sorularla karşı karşıya kalmıştı. Oğulcan soruları es geçerek kendi merak ettiği soruyu sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYBER/ İÇİMİZDE KALANLAR
Fiksi PenggemarAyber çifti ile ilgili olayları yeniden kurguladığım kısa kurguları içerecektir.