10. BÖLÜM | intikam alındı

8.1K 402 167
                                    

İyi okumalar yıldızı parlatalımmm 🌸

~~~~~~~~~

Beklediğim saat sonunda geldi. Saat 20.00 oldu.

"Kumandayı versenize"

"Kumandayı versenize"

Aynı anda söylediğimiz cümleyle Berk'le aramızda bir bakışma geçti. Ben anında atak yaparak babamın yanındaki kumandayı alıp tekrar yerime oturdum. Berk yerinde dikleşirken sinirle bana baktı.

Ona aşırı gıcık olmam normal mi?

"O kumandayı yavaşça bana uzat!"

"Ya yaaaa, ben de hemen dediğini yapacağım zaten" Kafamı alayla sallayarak kurduğum cümleyle sinirle ayağa kalktı. Aynı anda ben ayağa kalkıp babamın arkasına geçtim. "Father'ım Berk'e bir şey der misin?"

"Asıl kızına bir şey de"

"Baba ya! Görüyor musun bana ne diyor! Bana bak oğlum, bugün kumanda bende"

"Hadi ya" dediğinde başını aşağı yukarı sakince salladım. "Yok öyle bir şey! Bugün kumanda bende!"

"Tamam" dedim.

"Gerçek mi" dedi hevesle.

İnanılmaz bir acemilik, inanılmaz bir acemilik

"Hayır tabi ki"

Üzerime doğru geldiğinde çığlık atarak leroy abimin arkasına geçtim. Herkes işi gücü bırakmış keyifle bizi izliyordu. Az yardım ama!

"Git evine izle" dedim Berk'e ithafen.

"Yok yaaa. Gitmiyorum burda izleyeceğim"

"O zaman siktir git"

"Gece. Çok ayıp ama"

"Pardon Banu hanım anneciğim. Hep bunun yüzünden oldu" diyerek elimle Berk'i gösterdim. Berk bir şey diyecekken Aslı abla sakince "ne izleyeceksiniz" diye sordu

"Maç var" dedik aynı anda. Demek Berk de maç izliyor. Acaba Fenerbahçe'yi mi tutuyor, Beşiktaş'ı mı.

Yavaş yavaş ikimiz de yerimize oturduğumuzda atv'yi açtım. "Bak konuşarak hallettik sorunu" Diyen Aslı ablaya baktım. Bu kız psikolog olarak hayatının en doğru kararını vermiş.

Bismillahirrahmanirrahim maç başlıyor.

Hakem düdüğü çaldığında heyecanla yerimde dikleştim ve aynı anda hızla başka bir kanal açtım. Berk kaşlarını çatarken aniden bana döndü

"Lan ikimiz de maç izleyeceğiz açsana" dedi sinirle

Onu umursamadan "hangi takımlısın" diye sordum

Kaşlarını kaldırdı "sanane" gözleri kısıldı "seni ne ilgilendirir?"

"Bak" diyerek ofladım "ben yedi veya sekiz yaşımdan beri hiçbir ama hiçbir Beşiktaş maçını kaçırmadım. Benimle maça bakmak isteyen tanımadığım kişi eğer Fenerbahçeliyse ben televizyonu asla açmam. Açarsam da ya iddia yüzünden ya da kavga sonucunda açarım" açıklamamı yaptıktan sonra gözlerimi kıstım "şimdi, hangi takımlısın"

"Beşiktaş" dedi. Soruma cevap vermesine şaşırdım ama belli etmedim. Zaten tanımladığım dedikten sonra gözlerinde anlam veremediğim bir duydu geçti. Bakışları yumuşamıştı

Maç kanalını açarken "haa" dedim abartılı bir sevinçle "o zaman açarım"

"Sen de mi Beşiktaşlısın gece" Doğu amcamın sorusuyla ona baktım. Daha doğrusu hemen ona bakıp ardından televizyona döndüm. Maçın bir saniyesini bile kaçırmam gerekiyordu "Ayın beyaz olup da gecenin siyah olduğu dünyada Beşiktaşlı olmamak büyük ayıp" 

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin