40. BÖLÜM | Yangın ve Travma

1.8K 104 142
                                    

Medya: Aşkım Gece YILMAZ

Geç oldu ama kavuştuk!

4444444440. Bölümle... 4 sayısı içeren bir bölümle hem de...

Nasılsınız bakalım yeni bölümle geldim vesselam

Hoş buldum, Hoş geldiniz, iyi ki geldiniz

Çok beklettim daha fazla bekletmeden bölüme geçelim

Yıldıza basmayı, satır aralarında buluşmayı, takip etmeyi unutmayın lütfen 🌸🤍

İYİ OKUMALAR...

~~~~~

Dedemlere gitmeden önce babannemin yüzüğünü parmağıma taktığımda kısa süre içinde dedemlerin evinin önüne gelmiştik. Kaan abimle vedalaşarak arabadan indim. Bu ortamı çok seviyordum. Bahçenin girişinde olan korumalara sırıtarak göz kırptığımda aynı karşılığı alıp bahçeye doğru adımladım. Ön bahçede yoklardı ama arka bahçeden Baran'ın "Gece geldi" diye anırmasını duyduğumda kendi kendime gülerek arka bahçeye geçtim.

Baran...

Gördüğüm manzarayla ağzım yere doğru kayarken şaşkınlıkla araladım dudaklarımı. Bu kadarını beklemiyordum. Arka bahçeye kocaman bir sahne kurulmuştu, sahnenin yanında iki tane büyük sayılabilecek hoparlör vardı. Bahçeyi de renkli ışıklar ve balonlarla süslemişlerdi. Etrafıma hayran hayran baktığımda neredeyse mutluluktan gözlerim dolmuştu.

Ne yaşarsam yaşayayım hayatımda muhteşem bir aileye sahiptim.

Şarkı başladığında sahnedeki kırmızı perde ortadan yana doğru açılmaya başladı ve bizimkileri ortaya çıkardı. Hovarda çınar, ders çalışma bağımlısı Lodos abim, avukat Boran abim, çıkarcı Baran, İclal yengem, Buse yengem, ortalarında ise dedem vardı ve yüzlerindeki gülümsemeleriyle el ele tutuşuyorlardı.

'Arkası gelmez dertlerimin, bıktım illallah
Arkası gelmez dertlerimin, bıktım illallah
Biri biterken öbürü de başlar, vermesin Allah
Biri biterken öbürü de başlar, vermesin Allah'

Fazlaca neşeli bir ifadeyle onların hafifçe sağa sola sallanmasını ve şarkıya eşlik etmelerini izledim.

'Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah
Böyle gelmiş, böyle gidecek, korkarım vallah
Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah
Yok mu çaresi, dostlar? Fesüphanallah'

Hababam eğlencesinde olduğu gibi kollarını göğsülerinde birleştirdiler. Gerçekten mutlu olmam için tüm bunların yapıldığına gerçekten inanamıyordum. Yalnız değildim.

Şarkı sözleri yerini ara fona bıraktığında tahmin ettiğim şeyi görmemle kahkahayı bastım. Yine hababam eğlencesinde olduğu gibi Alaz amcam ve Civan amcam dansöz kıyafetleriyle ortaya saçma bir şekilde dans ede ede gelmişlerdi. Civan amcamın üzerinde de Alaz amcamla aynı ama pembe renkli dansöz kıyafetleri vardı saçında ise açık yeşil bir peruk. Civam amcam da gülüyordu ama Alaz amcam sanki bu günü bekliyormuş gibi daha cilveli oynuyordu.

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin