Medya: Kartal ama uçamayanından
Uzun bir bölümle ben geldim. Siz de hoşgeldiniz!
Bir daha bölüm kısa zamanda gelecek deneyeceğim çünkü o zaman geç geliyor JDJDKEJSKSOP
Tatiliniz nasıl geçti?
Yıldızla basmayı ve bol bol yorum atmayı falan unutmayın diyorum ve bölüme geçiyorum.
Ve bir de bu kısma hikayeyi anlatan bir şarkı yazarsanız sevinirim
Şimdi,
İYİ OKUMALAR 🌸
~~~~~~~
Bürodan çıktığımızda arabaya bindik. Ben yine şoför koltuğuna otururken Baran eşyalarımı arkaya koyup kendisi öne tabiri caizse yayılarak oturmuştu. "Okula gitmiyor musun kızım sen?" Diye sordu bana bakmadan.
Söylediği şeyle arabayı aniden sağa çekip durdururken bana sinirle bakan Baran'a şaşkınlıkla baktım. Bugün günlerden Perşembeydi ve evet, maalesef ki okul vardı. Üstelik bugün matematik yazılı sözlüleri de okunacaktı. "Allah kahretmeye" dedim dehşetle "okul vardı ya laaa"
Ağzını yüzünü büzerek benim taklidimi yaptığında ben ve ağzımı yüzümü büzdüm.
"Ne yapacağız" dedim ellerim direksiyondayken. Okula gitmem gerekiyordu. Kumarhane işini de halletmem gerekiyordu.
Ya şundadır ya bundadır tekerlemesiyle mi saysam acaba? Gerçi benim seçeneklerle o tekerleme bir nevi ya yaşam ya ölüm tekerlemesine dönüşürdü: ya ölümdür ya yaşam canımı yakanların işlerine çomak sokam
Bu oldu.
"Basit" dedi Baran umursamaz bir tavırla. Neresi basit parrdon? "Sen bana ne yapacağını söylüyorsun ben de yapıyorum ve sen okula gidiyorsun, hocalarınla konuşuyorsun bildiğin dersler konuları varsa için erken çıkıyorsun. Anladın mı?"
Bazen anlamıyordum. Ben bu bu kadar salaktım herkes mi bu kadar zekiydi?
"Anladım" aniden U dönüşü yaptığımda Baran'ın küfürler mırıldandığını duydum. "İlk önce küfür ettiğin için seni babama şikayet edeceğim," tekrar küfür etti ama bu sefer daha sesliydi. Bu sefer de Rüzgar abime şikayet edeceğim "daha sonrasında da ben okula gidiyorum"
"Onu anladım" dedi tersçe "ben ne yapacağım onu anlamadım"
"Plan aşırı basit neden daha önce düşünemedim acaba? İlk önce night bara gidiyorsun," dediğimde ciddi konuştuğum için olsa gerek hiç konuşmadan dikkatlice beni dinlemeye başladı. Ciddi halime çok sık rastlanmazdı sonuçta "Metin abimde polislere verdiğim dosyanın kopyaları ve bazı kişilerin daha dosyası var. Onları alman gerekiyor. Daha sonra onların kopyasını dosya haline getirmen gerekiyor. Yani asıl dosya bizde olacak. Ne kadar çok kişinin dosyası olursa o kadar iyi olur"
"Bende de birkaç kişinin dosyası var. Dedemde varsa ondan da alırım. Rüzgar abine de söyleyim mi belki onda da vardır"
"Tamam söyle. Bundan sonrası için benim okuldan izin almam gerekiyor. En son aralarından en büyük kumarhanenin önündeki binanın terasında buluşuruz" arabayı okulun bahçesine girmeden park ettiğimde Baran'a döndüm "bu arabayla git bana da araba gönder"
Sakince başını sallayarak "Tamam" dediğinde ikimiz de arabadan indik. Ben arka koltuktan telefonumu ve çantamı alırken Baran vakit kaybetmeden şoför koltuğuna bindi. Çantamı tek omzuma takıp telefonumu elimde tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi ?
Ficção Adolescente17 yıla tonlarca acılarını sığdıran bir kız gerçek ailesini öğreniyor. Hayatı zaten kötüyken öğrendiği gerçekler onu derinden sarsıyor. Konu karıştırılma mevzusu değildi, konu bunun planlı olmasıydı Yaş on yedi... kaç ceset görmüştü sayamamıştı, ka...