21. BÖLÜM | yağmur eğlencesi

6.1K 254 330
                                    

Hikayemi okuyan değerli okurlarım hepiniz hoşgeldinizzzzz!

Beğeni, takip ve satır arası yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum, bölün bu yüzden erken geldi

Sizi daha fazla bekletmeden hikayeye geçiyorummmmmm

~~~~~~~

Tekrar rüzgar abime baktığımda telefonumun çalmasıyla gözlerini ayıran ilk ben oldum.

Nora arıyordu

Göz devirdim

Yine ne diyerek beni sinir edecekti acaba

"Ne v-" aniden cümlemi kesip "sen yaptın!" Diye bağırmasıyla yüzümü buruşturup telefonu kendimden biraz uzaklaştırdım. Rüzgar abim nora'nın sesini duyduğunda kaşlarını çattı ama yine eski haline döndü

Telefonu tekrar kulağıma yaklaştırdığımda "yine ne yaptım" dedim bıkkınca. "Cem'i sen bu hale çevirdin" dediğinde gevşekçe sırıttım.

"Nasıl ama" dedim "çok sanatsal bir faaliyet olmamış mı"

Sinirle "seni" dedi ama devamını getiremeden sustu ve derin bir nefes alıp verdi.

Göz devirip Sırıtarak arkama yaslandığımda histerik bir kahkaha attım "hadi ama nora" dedim alayla "aptalı mı oynuyoruz, Cidden mi"

"Ne demek istiyorsun" dedi. Sesini ustaca titretmediyse dudaklarımı yaladım. Kime çektiğim belli oluyordu. Ne diyebilirim ki, beni on yedi yıl boyunca kötüsüyle ve daha kötüsüyle onlar büyüttü.

"Nora nora nora" dedim kafiyeli bir sesle. "Kızın seçti mi hangi elbiseyi giyeceğini ya da sen seçtin mi nereye gideceğini"

"Sen ne saçmalıyorsun" diyerek üste çıkmaya çalıştı ama izin vermedim

"Daha demin ağlayacak durumdaydın ne oldu da şimdi üste çıkmaya çalışıyorsun? Ben o evde sizin yanınıza büyüdüm. Yani seni, kendimden bile daha iyi tanıyorum. Şuan eminim Cem'in parasını nereye harcasak diye düşünüyorsundur" dedim göz devirirken. "Bu numaralar bana sökmez kadın, sadete gel ne istiyorsun"

"Güzel" diye mırıldandı. Sesinde iğrenç bir şekilde memnun olmuşluk akıyordu "nerden anladın"

"Kızının pembe mi yoksa koyu pembe mi elbisesini sana seçtirmek için seslendiğinde" dedim "ama kızın pembe veya beyaz elbiseyle karşıma çıkarsa ertesi güne kalmaz selası tüm Türkiye'de okunur haberin olsun. Sadece bulunduğunuz yere yakın Camide değil yani. Leyla'ya özel tüm Türkiye'de"

Ben pembe veya beyaz giydiğimde beni bayıltana kadar döven canım nora, kızına benim karşımda pembe veya beyaz giydiremezdi

"Neyse" diye mırıldandı. Yapacağımı bildiği için fazla üstelemedi "sana ilk defa duyacağın bir şey söylüyorum" diye devam ettiğinde kaşlarımı çattım "teşekkür ederim" ne? "Cem'e o kadar büyük bir zarar verdin ki yaşamasının imkanı yok artık. Yoğun bakımda ve çıkacağa da benzemiyor. Ölür büyük ihtimal"

Ağzımın beş karış açıldığına yemin edebilirdim hatta kanıtlardım bile

"Nasıl" diye sordum şaşkınca.

"Adamlarından biri anlattı bana ama sen merak etme polise haber veremez çünkü verirse Cem'in gizlediği tüm suçlar ortaya çıkar. Bomba gelmiş yakınlarına"

Hassiktir lan!

Siktir siktir siktir

Allah'ım delireceğim

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin