Medya: Rüzgar YILMAZ
HEPİNİZE MERHABALARRRR!
TATİLİNİZ NASIL GİDİYOR GÜZEL GÜZEL GEZİYOR MUSUNUZ?
Beni soracak olursanız evdeyim ve artık gözlük takıyorum çünkü uzağı göremiyorum. Ve gözlük bana hiç yakışmaz çok acayip görünüyorum NDNXKWLNWNAKQ Bu bilgiyi neden söyledim bilmiyorum ama belki lazım olur
İYİ OKUMALAR DİYORUM
(Yıldızımızı parlatmayı unutmayalım lütfen)
~~~~~~~~~
"Yıldızlar kadar umut" T.A"Yıldızlar kadar direniş" K.Ç.K
"Yıldızlar kadar mutluluk" R.Y
~~~~~~~
Göz ucuyla Rüzgar abime baktığımda biz hariç her tarafa baktığını gördüm. Aynı anda elindeki bardağı sertçe tutuyordu. Gözü arada bizim oraya kayınca da çenesini sıkarak başka bir tarafa bakıyordu.
Hemen ayrıldım. Bana 'ne oldu' der gibi bakarken 'sıçtık' diyerek dudaklarımı oynattım "abim burda ve bizi gördü"
Arkasını dönüp Rüzgar abime bakacağı sırada kolundan tutarak onu durdurdum "dur bakma"
"Niye?"
"Bakıp ne diyeceksin. 'Ya pardon iki dakika bir öpüşesimiz geldi abi kusura bakma al kardeşini mi' diyeceksin. Çocuğum kendine gel!"
"E sana 'dansa kalıp şarkı söyleyin' demedi mi?" Anlamayarak bana baktı "demek ki bir şey demiyor?"
"Ondan önce de dik dik sana bakıyordu. Şu an olduğu gibi"
"Belki bir şey demez" dedi bir umut. En azından geri adım atmıyordu. Bu iyi bir şeydi galiba. Umarım abimden dayak yerken de geri adım atmazdı. Dayak yiyeceğini söylemeli miydim? Kesinlikle hayır. Sürpriz olsun ben sürpriz yapmayı severim
"Bir şey demez ama konu AHHBRY olunca başımızda bekçi kesiliyor" dedim isyan edercesine
Karhan, abime dönmek gibi bir hata yaptığında abim elini 'burada gel' dercesine salladı. Karhan bana baktı. Anında omuz silktim "benim kararım gitmemen ve kaçman yönünde ama sen bilirsin"
Gülümseyerek "Biraz sakin ol" dedi ama bu dediği beni yatıştırmadı. "Bakıp geliyorum"
Sahneden indiğinde ben de indim ama yanlarına gitmedim. Karhan, abimin yanına geldiğinde abim ayağa kalktı ve önden yürüdü. Karhan bana bakıp gülümsedikten sonra abimin peşinden gitti. Gözden kaybolduklarında yanımdan geçen garsonun tepsisinden içinde hangi içki olduğunu bilmediğim bardağı aldım ve peşlerinden gitmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi ?
Novela Juvenil17 yıla tonlarca acılarını sığdıran bir kız gerçek ailesini öğreniyor. Hayatı zaten kötüyken öğrendiği gerçekler onu derinden sarsıyor. Konu karıştırılma mevzusu değildi, konu bunun planlı olmasıydı Yaş on yedi... kaç ceset görmüştü sayamamıştı, ka...