HOŞGELDİNİZZZZ, SEVGİLİ HERKES!
Nasılsınız? İyisinizdir inşaAllah.
İyi olun, iyi. Sizi, sizden başka kimse en iyi düşünmez. Herkes kendine yeter ve başkasına ihtiyaç duymaz, duymamalı. Biz güçlüyüz! 🤍
İyi okumalar 🌸
~~~~~~~~
Sahneden indiğimizde şarkıyı söyleyenleri görecek bir şekilde ağacın altına oturmuştuk. Yani yere. Pardon toprağa.
Alain gülerek "siz de geldiniz demek" dedi.
Yok be biz gelmedik. Konuştuğu lafa gel.
Karşılık olarak ben de gülerek cevap verdim "Alya söyleyince dedim neden olmasın"
Güney esneyerek ellerini başının altına birleştirerek arkasındaki ağaca yaslandı. Ayaklarını da uzatıp sağ bacağını sol bacağının üstüne attı. Bu ne rahatlık bre
Yalnız şuan evin reisi gibi duruyor.
güneye göz devirip kolumdaki gümüş saate baktım "saat 23.46. Geç olmuş ya keşke az daha otursaydık" dedim bıkkınca.
Cenk gülerek "ohoooo sana kalsa biz gün boyu dışarda kalırız" dedi.
"Ne alaka, neyse ne" dedim ve alaine döndüm. "Sana espiri yapacağım"
"En soğuğundan alalım"
"Kel nasıl çağırılır"
"Nasıl"
"HeyKELLL" Dedim ve alainle aynı anda gülmeye başladık. "Asıl sen bunu duydun mu? ödemeye gittim 'Ö' dedim"
Biz kahkahalarla gülerken Alya dayanamamış olacak ki eliyle kendine yelpaze yaptı "yürüyün Allah aşkına! yürüyün gidelim" elini dizlerine son kez vurarak ayağa kalktı.
Güney "insan bu kadar haklı konuşur mu ya" diyerek Alya'ya katılıp ayağa kalktı. Yerde sadece ben ve Alain kaldığımızda birbirimize bakarak ayağa kalktık.
Bir şey söylemek için dudaklarımı araladığımda Alain hariç diğerleri "SUS!" Diye bağırınca Göz devirerek dudaklarımı birleştirdim.
Ne dedim ki?
"Bir de göz deviriyor ya" diyerek önden yürüdü Cenk. Alain onlara kınayıcı bir bakış atarak "çiğ köfte gömmeye gider miyiz" diye sordu.
"Evet!"
"HAYIR!" aynı anda konuştuğumuzda tabi ki onların sesi daha baskındı. "Bence gidebilir- vazgeçtim gitmeyelim" son anda vazgeçerek sert bakışların hedefi olmaktan kurtuldum.
En arkada Alain ve ben kaldığımızda alaine fısıldayarak "sen benden haber bekle bebek. Kesinlikle yarın gideceğiz" dedim. Alain hızla bana döndüğünde göz kırptım "aslansın be. Canım kuzilettom"
Alainin acayip kelimelerinden biri daha. Kuziletto ne la?
"Sen çiğ köfte de akar sular durur kuzilettom" dedim sırıtırken.
Çok güzel kelimeydi bence.
"Siz ikiniz ne duruyorsunuz orda" diye bağıran Efes'e, Alain "geliyoruz" diye bağırdı ve bana döndü. heyecanla elini ortaya koyduğunda ben de onun elinin üstüne elimi koydum ve beraber sessizce "çiğköftelettolarrr" dedik.
Garip bir şekilde aynı şeyi söylemiştik. Beden ikizim can, ruh ikizim Alaindi sanırım
🌙✨🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi ?
Fiksi Remaja17 yıla tonlarca acılarını sığdıran bir kız gerçek ailesini öğreniyor. Hayatı zaten kötüyken öğrendiği gerçekler onu derinden sarsıyor. Konu karıştırılma mevzusu değildi, konu bunun planlı olmasıydı Yaş on yedi... kaç ceset görmüştü sayamamıştı, ka...