Rapunzelina noćna mora

8 1 0
                                    

Rapunzelina noćna mora
Bio je 10.7.2023.g. 7:50 je. Nosim crnu haljinu sa cvjetovima do koljena, Rapunzel kosa mi je puštena. Taxi Bolt dolazi po mene. Vozi me do Poliklinike Cito. Dolazim tamo oko 7:58 h. Penjem se stepenicama do ulaza. Dolazim na recepciju, dajem med sestri podatke, pitam je je li dr. Petar Poljak na prvom ili na drugom katu. Ona mi kaže da je na prvom katu. Poliklinika Cito ima 2 kata. Medicinska sestra mi kaže da sjednem i sačekam. Nakon par minuta dolazi med sestra po mene i kaže da mogu doći u ordinaciju. Dr. Petar Poljak susjedi za stolom. Dođem do stola, sjednem, upoznamo se i počne razgovor o tome što me muči. Mučila me pojačana dlakavost od 13te god, bol u donjem djelu trbuha čak i kad nemam mjesečnicu. Objasnio mi je sve o PCOS-u, da moji simptomi mogu biti zbog PCOS-a, da će mi napraviti ultrazvuk i laboratorijske testove. Pitala sam ga je li za laboratorijske testove treba vadit krv, on mi je rekao da da. Dok mi je radio ultrazvuk rekao mi je da na jajnicima vidi ciste, objasnio mi je da kod PCOS-a nastaju ciste na jajnicima. Med sestra mi je izvadila krv. Kad mi je rekao da to može biti PCOS prepala sam se. Imala sam brdo pitanja za njega. Kad su došli nalazi rekao mi je da imam PCOS. Stalno se izražavao sa dušo, to od dragosti valjda i bez brige. Objasnio mi je proces i liječenje. Pitala sam ga par puta preko maila za to, ali on bi rekao da je to komplicirano. Jednom sam promijenila termin pregleda. Javila sam mu to preko maila. Pitala sam ga mogu doć kod njega na pregled 10.7.2023.g ujutro. On mi je rekao: Naravno, bit ćete u mojoj smjeni, bez brige.  To je bilo 9.7.2023.g. Nisam niti slutila da će mi se sumnje dan kasnije obistiniti.
27.7.2022.g srijeda

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Where stories live. Discover now