Subota 15.7.2023.g
15.7.2023 g je. Subota je. Kiša pada grmi. Baš vrijeme kakvo volim.
Uzbuđenje zbog gin pregleda kod dr. Petra Poljaka u Poliklinici Cito raste. Kosa mi je i dalje rasla zbog inverzne masaže, Merz tableta za nastavne trudnice i injekcija progesterona 56 cm mjesečno. Moja Rapunzel kosa zbog inverzne masaže glave za brši rast kose je prije gimnazije rasla 30 cm i više godišnja, a tokom gimnazije 48 cm i više godišnje. Prošla sam s 3.95 zaključno 4 drugi gimnazije. Međutim dogodilo se tokom drugog gimnazije nešto zbog čega su se nastavnik Cvito,Cvitan i liječnik zabrinuli. Ne može se to riješiti injekcijom antiandrogena koju sam dobivala 1 put tjedno. To mora liječnik koji se bavi tom problematikom liječiti. Tokom drugog gimnazije svašta se iskompliciralo što se tiče mog tijela. Osim što imam nsatavni PCOS, pojačanu dlakavost počela mi je prije početka godine rasti i brada, mjesečnica mi je u rujnu 2022.g prestala dolazi. Morali su mi inducirati mjesečnicu tako da mi dadu injekciju estrogena hormona koji potiče ovulaciju i menstruaciju. Na početku šk godine su mi napravili nastavni sistematski pregled i pravi sistematski pregled. Kad su mi radili ultrazvuk liječnik i nastavnik Cvito su bili zabrinuti. Na ultrazvuku su se vidjeli policistični jajnici. Zbog indukcije mjesečnice bila sam hospitalizirana 2 dana. 1 dan sam bila bez lijekova protiv bolova i bilo je užas,2.dan mi je nastavnik Cvito dao lijek protiv bolova u tableti i počeo je djelovati nakon 5 minuta. Od tad me nisam imala bol u donjem djelu trbuha. Morala sam svaki mjesec rakom šk godine ići na indukcija mjesečnice i za to vrijeme piti te tablete protiv bolova koje mi je nastavnik Cvito pripisao. Mjesečnica mi od rujna 2022.god nije dolazila spontano. Godinama sam imala redovne cikluse. Simptomi su mi se pogoršali u vidu dlaka na bradi i izostankom mjesečnice. Za vrijeme šk godine su mi nastavnici inducirali mjesečnicu od rujna 2022.g do lipnja 2023.g. Liječnik iz NZU-a mi je preporučio da idem na pregled u Polikliniku Cito jer će mi to oni najbolje riješit taj problem. Rekla sam liječniku i nastavniku Cviti da sam dogovorila se s dr. Petrom Poljakom iz poliklinike Cito da dođem kod njega na pregled. Nastavnu trudnoću iz biologije i kemije sam ostvarila pomoću nastavne umjetne oplodnje koja je napravljena 12.9.2022.g. Termin poroda je bio 19.6.2023.g. Uz sumnju na PCOS imam i gastritis. Moj prijatelj Stipe za to zna. Zna za moju sumnju na PCOS. Rekla sam mu preko poruke. On me je tješio i pružio mi podršku. Ko prijetelj mi uvijek pruža podršku u svemu.
13.8.2022.g subota
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.