San ljeta 2023.g
Bila je 2023.godina. Srpanj mjesec. Ustala sam se u 6:00 sati. Obavila jogu za brži rast kose i očešljala kosu. Otišla sam u kupaonu oprati kosu i otuširat se. Za to mi je potrebno 20 min. Kad smo čim kosu toplom vodom stavim na kosu botanic therapy šampon cocco milk and macadamy, a na duljinu kose bothenic therapy regenerator grean tea, eucaliptus and citrus. Masiram tjeme 5 minuta i is perem kosu hladnom vodom. Nakon toga stavim botanic therapy masku za kosu cocco dream and macadamy. Ostavim je 5 minuta. Za to vrijem operem tijelo gelom za tuširanje i vodom i četku za kosu četkicom za zube na koju stavim šampon za kosu i toplom vodom. Nakon toga is perem kosu hladnom vodom i ocjedim ju i ostavim da se osuši. Dok se kosa osuši potrebno je ljeti 10 do 15 minuta. Osuši tijelo ručnikom i ispod pazuha na sprejem dezodorans te se obučem. Doručkovali sam pahuljice s mlijekom i popila kavu. Dok sve to obavim prođe 1 sat vremena. Pripremila sam lovu za pregled i lovu za Bolt taxi. Dok sam sve to uradila došlo je 7 sati. Bila sam na Instagramu i gledala bilješke iz My diary-a. Našla sam san ljeta 2025.g, slika prva. U sljedećoj bilješki je bila slika usluga Poliklinike Cito, slika druga i treća. A u idućoj slika preparata koje koristim za njegu moje Rapunzel kose,slika četvrta, peta i šesta. Već je 7:40. Rezerviram vožnju u Bolt od ul. Domovinskog rata do ul. Moliških Hrvata. Vožnja je koštala 25 kn. Vožač me zvao. Rekla sam mu gdje ću ga čekam i gdje treba da me odveze,on mi je rekao koji je auto. Došao je za manje od 5 min. Odveo me do odredišta.
Nastavit će se...
14.8.2022.g nedjelja
Danas je 18.8.2022.g. Jedva čekam dan kad ću saznat imam li PCOS ili ne. Imam sumnju na PCOS. Još je 47 tjedana do tog dana. Jedva čekam!
18.8.2022.g četvrtak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.