Plan za dan prije i dan d
Plan za dan prije
Ako ne budem išla u Split taj tjedan s određenom osobom u utorak ću otići do Jadrolinije u Veloj Luci i kupiti kartu za trajekt iz Vele Luke za Split. Karta iz Vela Luke za Split košta 68 kn ili 9.03 eura, slika prva, druga i treća. Za kartu za trajekt će mi trebati 100 kn za jednu kartu i 100 kn za drugu kartu. Ići ću s trajektom koji ide u 13:45 sati iz Vele Luke i dolazi u Split u 17 sati. U crni ruksak ponijeti ću 3 kombinacije hlača i majica od kojih je jedna za spavanje, jedna za kući i jedna za vani,neseser u kojem su stvari za osobnu higijenu: dezodorans, 2 četkice za zube od kojih je jedna za pranje četke za kosu, četka za kosu, 2 metara za mjerenje kose od kojih je jedan plavi, a drugi rozi, šampon za kosu, regenerator, masku za kosu, gel za tuširanje, kokosovo ulje. U rozu torbu s dugom naramenicom ću staviti veliki novčanik u kojem su osobna i otočna, punjač za mobitel, kemijsku olovku, mali novčanik u kojem je lova, mobitel, malu bilježnicu s tvrdim koricama u kojoj je važna koverta. Napuni ću mobitel na 100%. Oko 11:30 sati ću se otuširati. Oko 18 sati kad budem u stanu ću staviti kokosovo ulje na kosu i ostaviti do sutra ujutro kad se probedim u 6 sati. Navit ću alalrm u 6 sati da me probudi.
Plan za dan d
Probudit ću se u 6 sati. Obaviti jogu za brži rast kose. Oprati kosu šamponom, staviti regenerator i nakon toga staviti masku i otuširati se gelom za tuširanje. Za sve to mi je potrebno 20 min. Nakon toga ću ostaviti kosu da se prirodno osuši za što je potrebno 15 min ljeti. Nakon tuširanja i pranja kose ću doručkovati i obući. Ako budem išla pješke do Poliklinike Cito iz stana ću izaći u 7 sati i do Poliklinike u 7:40. Ako budem išla s taxijem Bolt iz stana ću izaći u 7:40 i taxijem ću doći do Poliklinike u 7:50. Taxi Bolt je jedan od najjeftinijih taxija u Splitu, za to će mi trebati ukupno 100 kn. Pregled na koji idem u Polikliniku Cito košta 300 kn. U rozoj torbi s dugom naramenicom ću ponijeti novčanik u kojem je lova i važna kovertaveliki novčanik, malu bilježnicu s tvrdim koricama i mobitel. Ukupno mi treba 600 kn za taj dan ne računajući lijekove koje će mi možda doktor pripisati, za to će mi trebati 200 kn. Kad računamo i to trebati će mi 800 kn. Jedva čekam taj dan.
Danas je 30.10.2022.g.
31.8.2022.g srijeda
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.