Muči me sumnja na PCOS
Strašno me muči sumnja na PCOS. Svaki dan mi je to u glavi. Da bar ovo vrijeme može proletjeti ko i inače. Imam osjećaj da ne mogu više lekat taj dan. Vrijeme mi sporo prolazi. Moram još 10 mjeseci živjeti s tim. Valjda ću zaboravit na sumnju kad počne nastava.Jedna čekam taj dan kad ću ići provjeriti je li sve uredu. Suze mi dođu na oči svaki put pri pomisli na tu sumnju. Ne mogu dočekat taj dan. Još je 47 tjedana do tog dana. Svaki dan sam loše zbog te sumnje. Ne mogu više dočekat taj dan. Imam brdo pitanja. Znam da će vrijeme brzo proletjeti. Ali mi se čini to cijelu vječnost. Svaki dan mi lađe padu zbog toga. Tužna sam svaki dan. Da je bar sad lipanj 2023,a ne kolovoz 2022.g. Svaki dan me bol u donjem dijelu trbuha podsjeti da je to možda tu. Sinoć sam sanjala da se budim usred noći i skulptura ženskih spolnih organa s policistični jajnicima mi je bila između ruku na prsima spavala sam u tom momentu na lijevom boku. U sljedećem momentu ne mogu pomaknuti lijevu nogu zbog toga što mi ona stoji na nozi. Onda mi u sljedećem momentu stoji na desnoj ruci. Ne znam kako ću ovih 10 mjeseci još uspjet izdržati možda hoću, ali čini mi se teško. Jedva čekam taj dan. Zbog te sumnje sam svaki dan užasno. Tužna sam. Imam osjećaj ko da me ta sumnja svaki dan proganja. Neznam jesam li dobro. Da bar mogu porazgovarati s nekim doktorom o tome. Nisam dobro zbog toga. Da je bar lipanj 2023.g bila bi bolje. Znam da trenutno nisam dobro i valjda neću biti idućih 10 mjeseci. Neću biti dobro dok ne saznam je li sve uredu s mojim tijelom.
Danas je 21.8.2022.g.
21.8.2022.g nedjelja
KAMU SEDANG MEMBACA
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Fiksi IlmiahOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.