Učenje i još nešto
Tokom ovih 8 nastavnih godina školovanja učiti ću uz brzo čitanje koje mi je uvelike olakšalo i ubrzalo čitanje. Svoje učenje od svakog dana organiziram pomoću aplikacije dreamer planer, slika druga tako da svaki predmet učim 10 minuta koliko mi je potrebno da naučim neku lekciju iz predmeta. Inače tako u 1 sat i 10 minuta mogu naučiti 7 predmeta. Ponavljanje mi bude subotom ujutro i traje 30 minuta. Ima još nešto što nisam rekla. Mislim da sam trudna iz hrvatskog jezika. Znam da sam prošli tjedan čitala lekcije iz hrvatskog. Začeće iz hrvatskog je bilo prošli tjedan. Pokušavam se sjetiti koji dan sam čitala hrvatski. Kad se sjetim javit ću. Nastavnu trudnoću iz hrvatskog ću pratiti s pomoću aplikacije Gett baby, slika prva s kojom možete pratiti nastavnu i pravu trudnoću, menstrualni ciklus, ovulaciju. Može se zatrudnjeti iz predmeta i kada unaprijed učite neku lekciju iz predmeta i tada se nastavna trudnoća računa od dana kada ste učili tu lekciju unaprijed. Pokušavam se sjetiti i kada sam učila te lekcije kako bih znala datum nastavnog začeća iz hrvatskog jezika.
Danas je 31.9.2022.g.
5.9.2022.g ponedjeljakSjetila sam se da sam hrvatski jezik i matematiku sam čitala to jest unaprijed učila 1.9.2022.g u četvrtak što bi značilo da je nastavno začeće iz hrvatskoj jezika i matematike bilo 1.9.2022.g. Termin poroda iz hrvatskog jezika ji matematike je 8.6.2022.g.
Danas je 1.10.2022.g.
5.9.2022.g ponedjeljak
BINABASA MO ANG
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.