Snovi
7.10.2022.g petak
Snovi
Snovi pregleda i dana istog
Siječanj 2023.g
4.1.2023.g mi je dr. Petar Poljak dijagnosticirao PCOS pomoću ultrazvuka i laboratorijskih testova. Korigirao mi je prehranu u smislu da ne smijem uzimati ugljikohidrate i način života u smislu da moram svaki dan vježbati, pripisao mi je inofolic HP i daylette koji u ljekarni NZU-a koštaju 10 kn. Taj je San postala stvarnost. Bila sam u 18.tjednu nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika. Kosa mi je bila duga 120 cm,taj dan iapletena u pletenici i uvijena u punđu u kojoj je bila plava kem olovka.
Travanj 2023.g
12.4.2023.g na pregledu je dr. Petar Poljak rekao da liječenje i proces dobro potiču. Bila sam u 32.tjednu nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika. Kosa mi je bila duga 222 cm, taj dan ispltena u plenicu i uvijena u punđu koja je bila veća nego onog dana kad sam došla prvi put na pregled.
Srpanj 2023.g
Dodjela svjedodžbi je bila 6.7.2023.g. Ja i moja prijateljica smo prošle s 4. Obično dodjela svjedodžbi bude 2 tjedna nakon kraja nastavne godine. Ova nastavna godina je završila 21.6.2023.g. U ovom slučaju 2 i pol tjedna kasnije.
Pregled 19.7.2023.g je protekao uredno. Kosa mi je bila duga između 120 cm i 130 cm. Ali..
10.7.2022.g prijateljica sazna da ide u Split taj dan popodne. Online rezervira sutra termin pregleda. Njena kosa je duga između 75 cm i 80 cm. Jučer je mjerila kosu. Rezervirala je termin pregleda za 12.7.2023.g od 8 do 10 sati. Dogovorile smo se da ćemo se nać u ul. Domovinskog rata gdje će doći po nas moj prijatelj Stipe koji je položio vozački da nas autom odvede do Poliklinike Cito. Tako je i bilo tag 12.7.2023.g. Pregled joj je bio 8:30. Našle smo se u 8:00 kad je i došao moje prijatelj. Stipe i ja smo je odveli i išli svojim putem, a ona na pregled. U 11:30 me prijateljica zove da dođemo Stipe i ja po nju. Posla mi je sliku nalaza i rekla da ima PCOS. To nam je rekla kad je ušla u auto. Stipe i ja smo je nekako smirili i u tješili jer je bila uznemirena. Bar zna zbog čega ima pojačanu dlakavost. Dr. Petar joj je pripisao Daylette koji u ljekarni košta ne više od 50 kn.
Danas je 15.2.2023.g, u 24.tjednu nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika, kosa mi je duga između 166 cm i 222 cm.
9.10.2022.g nedjeljaMoj studentski život
San 2028.godBila je 2028.godina. Bio je lipanj. Bila sam treća godina PMF-a smjer biologija i kemija. Bio je 26.6.2028.g ponedjeljak. Ponedjeljkom bismo imali nastavu. Nastava nam završava 1.7.2028.g u petak. Idući tjedan nam je dodjela svjedodžbi. Proći ću s 4 ovu ak god. Kasnila mi je mjesečnica od 10.111.2028.g. Prema Pregnancy Calendar aplikaciji na slici trećoj termin poroda je trebao biti 17.8.2028.g. Trudnoća se računa od prvog dana zadnje menstruacije i traje 40 tjedana. Moja zadnja menstruacija je bila 10.11.2028.g u srijedu. Odlučila sam napokon otići u Polikliniku Cito zbog toga da vidim šta je u pitanju. Nakon što me je pregledao dr. Petar Poljak rekao mi je da sam trudna sedam mjeseci i da nosim dječaka. Njegov mili glas mi je sve objasnio u vezi toga i PCOS-a skupa. Kako je došlo do toga, a da ja nisam znala? E pa dogodilo se to tokom druženja slučajno. Cvitko koji studiram PMF u Splitu smjer matematika i fizika, Stipe koji studiram PMF u Zagrebu smjer geografija i povijest, Lučiana koja studira PMF u Splitu smjer biologija i kemija i raste kosu jako dugu kosu, imala je ravnu ksou dugu 110 cm taj dan i ja koja studiram PMF u Splitu smjer biologija i kemija. Bila je taj dan subota.Popodne sam oprala svoju Rapunzel ravnu kosu dugu 120 cm, otuširala se i osušila se za 30 min u toplom stanu. Bio je 13.11.2027.g subota kada se sve to dogodilo. Napili smo se alkohola. Netko Konjak netko votke. Ja votke. I tako samo išli svi u Cvitko stan koji se nalazi u zgradi kraj Cito-a. I tako smo proveli zajedno noć tako da smo spavali zajedno i to je rezultiralo trudnoćom. I Lučiana je popila i isto je išla s nama u stan, ali ona je spavala sa Stipom. Ja s Cvitkom. Dobro nam je rekla profesorica Ema da kad se na pijemo da ne idemo zajedno u stan s muškim. Kada smo nas 4 saznali da smo ja i Lučiana trudne njima smo rekli da ćemo dijete dati na usvajanje. Njima je bilo svejedno. Mi nismo ga mogli zadržati jer studiramo. Svo četcro smo prošli ovu ak god s 4. Imali smo običaj da ponavljamo skupa i da se preko zime družimo skupa s Edujem koji je peta godina i koji studira PMF u Splitu smjer informatika i tehnika i mojom sestrom blizankom Lucijanom koja je peta godina i koja studira Mef smjer medicina u Splitu i koja ima ravnu Rapunzel kosu dugu 120 cm taj dan u stanu i pričamo o svemu i svačemu. Bio je 26.6.2028.g kad smo se družili u stanu. Svi smo treća godina osim Edija i Lucijane.
13.11.2022.g nedjelja
Lučiana Kučić R13.11.2022.g ned
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.