San veljače 2023.g
Drugi dio zimskih praznika nam je bio od 20.veljače do 26.veljače 2023.g. Pregled poradi pojačane dlakavosti u Poliklinici Cito košta 300 kn. Bio je ponedjeljak 20.3.2022.g. Bila sam u 24.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i kemije. Moja Rapunzel kovrčava kosa mi je bila duga 156 cm zbog injekcije progesterona iz injekciju antiandrogena 7 g 1 put tjedno 7 cm tjedno, Merz tableta za nastavne trudnice 24 cm mjesečno i inverzne masaže glave za brži rast kose 1 put mjesečno svaki dan u tom tjednu 5 minuta uz jogu za brži rast kose svaki dan 5 minuta 4 cm mjesečno. Nastavnik Cvito, Cvitan i liječnik iz NZU-a su mi savjetovali da odem na pregled tokom praznika jer sam opet završila u NZU-u jer sam se onesvijestila zbog boli u donjem djelu trbuha i imala infakt iz biologije zbog kašnjenja mjesečnice. Otišla sam taj tjedan u Split zbog toga. U ponedjeljak sam poslala mail dr. Petru Poljaku za pregled u srijedu 23.8.2022.g od 8 do 10 sati. On je rekao da mogu slobodno doći i da pregled dođe 300 kn. Posla sam mu pitanje: Jeli je moguće napravit ultrazvuk tokom nastavne trudnoće iz biologije i kemije? On mi je odgovorio: Može. U kojem ste mjesecu? Odgovorila sam mu: U 6.mjesecu. Došla je srijeda. Dolazim taxijem Bolt do Poliklinike Cito. Ulazim u Polikliniku. Dajem med sestri na šalteru podatke i čekam u čekaonici neko vrijeme. Med sestra me poziva da uđem u ambulantu. Dr. Petar Poljak sjedi za stolom i tipka nešto na računalo. Kažem mu kako se zovem i datum rođenja. Kažem mu što me muči. Imala sam simptome: pojačanu dlakavost, bol u donjem djelu trbuha izvan mjesečnice, dlake na licu točnije na bradi i da mi je zadnja mjesečnica bez indukcije došla 9.8.2022.g. Rekla sam mu da sam trudna iz biologije i kemije s 2 bebe 24 tjedna i 1 dan. Dr. Petar Poljak mi objasni što će mi raditi. Med sestra mi je izvadila krv za laborijske testove. U tom momentu mi je bio pun mjehur. Rekla sam to dr. Petru Poljaku, on mi je rekao da sad mi može napraviti ultrazvuk. Tokom te pretrage rekao mi je da imam policistične jajnike. Objasnio mi je da najvjerojatnije imam PCOS ili sindrom policističnih jajnika. Objasnio mi je sve oko tog poremećaja,da je to komplicirana problematika, da ako se ne liječi posljedice su srčani problemi, dijabetes tipa 2, karcinom ili rak jajnika i endometrija. Nakon par minuta je izašao iz ambulante i vratio se te rekao da su došli rezultati laboratorijskih testova. Rekao mi je da imam PCOS. Ja sam mu postavljala pitanja koje sam imala. Objasnio mi je da se moram pridržavati djete koje mi on bude pripisao i da trebam svaki dan 30 minuta imati neku tjelesnu aktivnost. Mi imamo TZK ponedjeljkom 90 min, to je dovoljno za 3 dana po 30 min tjelesne aktivnosti. Dijeta je prilagođena prehrana zdravstvenom stanju osobe. Pripisao mi je inofolic dodatak prehrani 1 ujutru 1 uvečer i daylette 1 pilulu dnevno. Pitala sam ga da li je moguće imati djecu ako imam PCOS,on mi je rekao da je moguće medicinski potpognutom oplodnjom. Ta seansa pod navodnike je trajala 2 sata. Jer dok smo porazgovarali o mom problemu, dok me je pregledao i dok mi je objasnio proces i liječenje to je dosta trajalo. Nakon toga sam otišla u ljekarnu kupiti lijekove koje mi je on pripisao koji su koštali otprilike 200 kn ne više od toga. Otišla sam u stan. Uvečer sam uzela terapiju koju mi je pripisao dr. Petar Poljak. Osim toga taj tjedan sam išla par puta do Jockera razgledati trgovine. Kad sam došla u Velu Luku nastavnik Cvito mi je rekao da u ljekarni NZU-a osim nastavnih lijekova ima i pravih lijekova po cijeni od 10 kn ne više od toga i da mogu kad potrošim te kutije kupiti nove u ljekarni NZU-a po cijeni od otprilike 10 kn ne više od toga.
Danas je 25.9.2022.g. Trudna sam iz biologije i kemije 2 tjedna i 5 dana to jest u 3.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i kemije sam.
25.8.2022.g četvrtak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.