Rast kose i što šta još, 1.9.2022.g

17 0 0
                                    

Rast kose i što šta još, 1.9.2022.g
Kosa mi je zbog inverzne masaže glave za brži rast kose koju sam radila 1 put mjesečno svaki dan u tom tjednu 5 minuta 4cm mjesečno, zbog Merz tableta za nastavne trudnice 3 puta 8 cm mjesečno to je 24 cm mjesečno i zbog injekcije progesterona svaki tjedan  7 cm u 7 h. Kosa mi je mjesečno rasla 56 cm mjesečno. Kosa mi je kovrčava, stepenasto šišana. Na kraju kolovoza ko i svake godine odem kod frizerke Ines na šišanje ispucalih vrhova. Prije šišanja ispucalih vrhova kosa mi je bila duga 120 cm,a nakon toga 110 cm. Ja svoju Rapunzel kosu perem 2 puta tjedno češljem 2 puta dnevno i uvečer prije spavanja masiram tjeme jagodicama prstiju pri tom mi je glava prema gore ne prema dole ko kod inverzne masaže glave za brži rast kose. Na kraju prvog razreda gimnazije mi je nastavnik Cvito dijagnosticirao nastavne policistične jajnike. Nastavni policistični jajnici dovode do pravih policističnih jajnika. Ovo ljeto ću pamtiti po posjeti poliklinici Cito. Tri puta sam bila u Polikliniku Cito. Dva puta sam bila u posjet dr. Petru Poljaku da razgovaram s njim. Na ljeto 2023.g idem na pregled kod dr. Petra Poljaka. Želim provjeriti je li sve uredu s mojim pravim reproduktivnim organima. Bila sam u posjet nastavniku Cviti u NZU. Išla sam provjeriti je li moje nastavno zdravlje uredu mislim je li mi sve uredu s gradivom predmeta. Nakon pretraga saznajem da je sve uredu. Nastavno zdravlje mi je dobro. Ja i Lucija Usmijani  smo izlazile navečer. Ponekad je bio s nama njegov prijatelj Filip koji voli fiziku. Nastava počinje 5.9.2022.g. Onda je još 42 tjedna do kraja šk godine 22/23. Dogovorila sam se s nastavnikom Cvitom da ću začeti bebu iz biologije i bebu iz kemije nastavnom umjetnom oplodnjom. Dogovor je da to bude 12.9.2022.g. Mislim da prva nastavna trudnoća iz biologije i iz kemije nije uspjela zbog nastavnih policističnih jajnika.
Danas je 1.9.2022.g.
12.8.2022.g petak

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 حيث تعيش القصص. اكتشف الآن