San siječnja 2023.g
Kod drugog roditelja sam otišla u Split u ponedjeljak 2.1.2023.g trajektom koji kreće iz Vela Luke u 13:40 i dolazi u Split u 17 sati. Vraćam se u subotu 6.1.2023.g trajektom koji kreće iz Splita u 13:40 i dolazi u Vela Luku u 17sati. U utorak uvečer sam se otuširala i oprala svoju Rapunzel kovrčavu kosu dugu 110 cm. Dok se otuširat i operem svoju Rapunzel kosu poržtrebno mi je uku 20 minuta. Nakon toga sam je stavila u ručnik i kosa se tako osušila u ručniku za 2 sata dok sam bila u stanu. Sutradan u srijedu 4.1.2023.g mi je bio pregled. Imala sam simptome: pojačana dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha svaki dan čak i kad nemam mjesečnicu, pojavu dlaka na licu izostanak mjesečnice koja mi nije mogla doći bez indukcije mjesečnice koja se sastojaka od 1g estrogena u injekciji 5 dana jednom mjesečno, par puta je liječnik iz NZU-a vidio policistične jajnike na ultrazvuku. Nastavnik Cvito mi je te snimke ultrazvuka poslao mailom. Ja sam putem maila rekla dr. Petru Poljaku da imam pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha svaki dan čak i kad nemam mjesečnicu, pojavu dlaka na licu, izostanak mjesečnice koju su mi nastavnici morali inducirati pomoću 1g estrogena u injekciji i da je liječnik par puta vidio na ultrazvuku policistične jajnike,da sam trudna s 4 bebe s bebom iz biologije i s bebom iz kemije u 17.tjednu i s bebom iz matematike i bebom iz hrvstakog jezika u 18.tjednu,
priložila sam te snimke ultrazvuka na kojem se vide policistični jajnici i pitala sam ga mogu li doći 4.1.2023.g od 8 do 10 sati kod njega na pregled i hoću li biti u njegovoj smjeni? On mi je odgovorio da mogu i da ću biti u njegovoj smjeni. Evo citiram njegov odgovor mailom: Slobodno, bit ćete u mojom smjeni bez brige i pregled dođe 300kn. Pitala sam ga je li moram nešto znati za pregled i moram li se nekako pripremiti za taj pregled kod njega, on mi je ogsvorio: Ništa posebno prvi gin pregled obuhvaća konzultacije i ultrazvuk trbuha. Sve vam objasnim na prvom pregledu. Vidimo se u srijedu u 8 sati. To dopisivanje s njim preko maila je bilo u ponedjeljak uvečer kad sam bila u stanu. Došla je srijeda ujutro. Ustajem u 6 sati, obavljam jogu za brži rast kose, higijenske poslove, oblačim se, svoju Rapunzel kosu s pletem u pletenicu i uvijem u punđu od pletenice i izlazim iz stana oko 7:00. U trgovini sam kupila 2 krafne od linolade s bijelom kremom na gornoj strani i Capuccino kavu s mlijekom. Dok sam pješačili do Poliklinike Cito doručkovali sam i popila kavu. Trebalo mi je 40 minuta za doć do Poliklinike Cito. Ispred poliklinike Cito bila sam u 7:40. Kad sam došla nakon što me med sestra na šalteru evidentirala čekala sam u čekaonici i čekala da dođe na red na mene. Za par minuta me je prozvao dr. Petar Poljak da uđem u ambulantu. Kad sam ušla nakon što sam se predstavila rekla sam dr. Petru Poljaku što me muči i da sam mu mailom objasnila o čemu se radi,rekao mi je da će mi napraviti laboratorijske testove i ultrazvuk trbuha, objasnio mi sve u vezi laboratorijskih testova i ultrazvuka. Razgovarali smo o mojim menstrualnim ciklusima, prehrani, načinu života, čime se bavim u životu. Rekao mi je moram napuniti mjehur, objasnio mi akko da to uradim i da će mi za 30 min napraviti ultrazvuk. Rekao je med sestri da mi izvadi krv za laboratorijske testove. Ja se inače plašim vađenja krvi. Rekla sam to dr. Petru Poljaku. On mi je rekao to nije ništa strašno. Zamolila sam ga da me za vrijeme dok mi med sestra izvadi krv drži za ruku da mi bude lakše, on je to napravio. Obukla sam bundu i otišla trčeći do Lidla u Poljičkoj cesti po bocu ledenog čaja od 1L. Vratila sam se trčeći do Poliklinike Cito. Išla sam popiti 1L kako mi je rekao dr. Petar Poljak, ali kad sam popila pola litre već mi se napunio mjehur. U nastavnoj trudnoći iz predmeta se brzo puni mjehur, potrebno je da popijete pola litre točnije 500 ili 600 ml i već vam je pun mjehur. Otišla sam u hodnik poliklinike ispred ambulante i sjela na jednu od par plavih stolica. Kada je izašla pacijentica ušla sam u ambulantu da kažem dr. Petra Poljaku da mi je već pun mjehur. On mi je opet objasnio kako će to izgledati, kako moram leći. Nakon ultrazvuka pokazao mi je sliku ultrazvuka na kojoj se vide policistični jajnici. Bila je 3D i 4D slika. Izašao je na par minuta i kad se vratio je rekao da su stigli rezultati laboratorijskoh testova. Rekao mi je da imam PCOS. Do detalja mi je objasnio svaki korak cijelog procesa i liječenja PCOS-a. Pripisao mi je Inofolic koje moram uzimati jednu ujutro i jednu uvečer i Daylette pilule koje moram uzimati jednu dnevno. Postavljala sam mu pitanja koje sam imala, on mi je sve živo objasnio. Dao mi je nalaze u kojima su pisali rezultati laboratorijskih testova, koraci cijelog procesa i liječenje ukratko koje se moram pridržavati i sliku s ultrazvuka. Dok mi je objašnjavao je i tikpao na računalu ovo što sam navela što je pisalo u nalazu. Kad se isprintao taj papir dao mi ga je zajedno sa slikom ultrazvuka. Rekao mi je da moram doći za 6 mjeseci kod njega na kontrolu, to je isto napisao u nalazu. Pitala sam ga mogu li 19.7.2023.g od 8 do 10 sati kao što sam mu rekla u mailu, on je rekao da mogu. Ta seansa pod navodnike je trajala 2 sata. Nisam niti slutila da će mi se život okrenuti za 360 stupnjeva. PCOS je komplicirana problematika koja se liječi cijeli život.
Danas je 30.9.2022.g.
10.9.2022.g subota
KAMU SEDANG MEMBACA
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Fiksi IlmiahOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.