Prijateljičin san i moj san
Prijateljičin san
Sinoć sam sanjala pregled kod dr. Petra Poljaka. Imala sam pojačanu dlakavost i bol u donjem dijelu trbuha svaki dan. Dijagnosticirao mi je PCOS, objasnio mi cijeli proces o liječenje, ali ja sam odbila liječenje. On me nagovarao da pristajem na liječenje PCOS-a. Ali ja nisam htjela. Kosa mi nije brzo rasla ko i inače 30 cm godišnje nego jedva 15 do 16 cm godišnje. Na ljeto 2025.g sam otišla na pregled kod dr. Petra Poljak i opet je bila dijagnoza PCOS-a. Objasnio mi je ponovo sve u vezi toga i da moram da počnem s liječenjem. Pri samoj pomisli da to loše utječe na moju kosu pristala sam. Pridržavala sam se njegovih uputa i terapije koju mi je pripisao. Uz to sam od rujna 2025.g počela s hronogramom kose i jednom tjedno koristila kokosovo ulje za brži rast. Rasla mi je ponovo brzo 30 cm godišnje i više i bila je ravna i zdrava ko i prije.
26.9.2022.g ponedjeljak
Ovo je bio san moje prijateljice koja želi kad odraste biti Rapunzel, imati jako dugu i ravnu kosu, želi da joj do kraja gimnazije kosa naraste do duljine 96 cm. Sad joj je kovrčava i duga 76.5 cm što je u cijelom broju 77 cm. Želja da ima dugu kosu ko Rapunzel osobe that she bave long hair like Rapunzel ju je natjerala da ide na pregled i pridržava se uputa dr. Petra Poljaka. Kosa joj je nakon što se krenula pridržavati njegovih uputa za proces i liječenje PCOS-a bila puno bolje čini mi se. Jednom tjedno je koristila mlijeko za prirodno ravnanje kose. Kosa joj je bila ravna i od rujna 2025.g do kolovoza 2026.g kosa joj je uz inverznu masažu glave porasla 40 cm. Prije toga joj je bila duga 60 cm, a u kolovozu 2026.g 100 cm. Frizerka Tanja joj je ošišala 5 cm ispucalih vrhova. Jedna mi je žena koja je i dermatolog i ja u frizerka rekla da PCOS to jest hormonalnim disbalabs iznutra utječe na kosu tako da ona bude slaba i tanka i sporo raste. Možete ju njegovati koliko god hoćete izvana, ali ako ne što nije uredu iznutra onda ona neće bit zdrava niti brzo rasti. To je ta žena poručila mojoj prijateljici. U veljači 2026.g je išla kod te žene na šišanje ispucalih vrhova i ona joj je ošišala 1 cm ispucalih vrhova. Kdžad sam prijateljici tog dana posla poruku što joj je rekla ta žena,ona me je pitala koliko košta pregled u Poliklinici Cito na što sam joj rekla da u sklopu obrade pojačane dlakavosti košta 300 kn ili 40 eura. Rezervirala je online pregled za sutra od 8 do 10 sati. Tad je bila prva godina Mef-a smjer medicina i bio joj je cilj da ima ravnu i jako dugu kosu ko Rapunzel i da nakon 6 godina faksa ide na specijalizaciju za ginekologa koja traje 5 godina. Ja sam bila prva godina Mef-a smjer medicina koji traje 6 godina i PMF-a smjer biologija i kemija i nakon 5 godina ću ići na praksu za nastavnika biologije kemije koja traje 1 godinu. Mailom se dogovorila s dr. Petrom Poljakom da će otić kod njega na pregled. Bio je srpanj 2025.g kad se to dogodilo. Ovo je moj san.
Danas je 10.2.2023.g, u 23.tjednu sam nastavne trudnoće iz biologije i kemije i u 24.tjednu iz matematike i hrvatskog jezika,kosa mi je kovrčava i duga između 166 cm i 222 cm, mjesečno mi naraste 56 cm.
30.9.2022.g petak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.