San 2022.g-2025.g
Od 2021.g do 2025.g 1.dio
Da nije bilo osoba koje su mi od 2021.g do 2025.g pružile stručnu pomoć. Od 2021.g do 2025.g su mi nastavnik Cvito i Cvitan koji su prirodolozi u NZU-u liječili nastavni PCOS koji je otkriveni na kraju prvog gimnazije i na početku drugog gimnazije. Nastavnik Cvito mi je držao instrukcije iz kemije kad mi zadatci nisu bili jasni. U prvom razredu imala sam 1 iz matematike i na kraju 1 iz kemije koje uvijek ispravim. Učila sam za te ispite, ali uzrok toga je bio nastavni PCOS. Od kad sam ga tretirali nastavnim lijekovima koje su mi pripisali nastavnik Cvitan i Cvito više nisam dobivala 1 iz matematike i iz kemije. Međutim u drugome razredu sam primijetila da mi se ponovo pojavila pojačana dlakavost unatoč injekciji antiandrogena 1 put tjedno. Liječnik iz NZU-a mi je na ultrazvuku sa prvog sistematskog pregleda vidio policistične jajnike. Bilo mu je sumnjivo to što imam pojačanu dlakavost unatoč antiandrogen u koji smanjuje pojačanu dlakavost. U prvom razredu sam primala injekcije antiandrogena i progesterona 1 put tjedno i smanjila mi se pojačana dlakavost. Ali u drugom razredu se ponovo pojavila. Liječnik iz NZU-a mi je rekao da antiandrogen djeluje 100% na nastavni PCOS, a na pravi PCOS 10%. Preporučio mi je da idem u Polikliniku Cito na pregled. Planirala sam 2025.g otići u Polikliniku Cito na pregled zbog pojačane dlakavosti i na Papa test jer ću tad bit u 20toj godini života a tad se mora uradit Papa test i ginekološki pregled koji u toj Poliklinici koštaju 400 kn. Međutim morala sam otići 2023.god jer se više nisam mogla nositi s pojačanom dlakvošću i da saznam je li sve uredu ili nije. Mučila me sumnja na PCOS. U rujnu 2022.g mi je liječnik rekao da na ultrazvuku vidi policistične jajnike. Na svakoj posjeti prirodologu prirodolog i liječnik bi to potvrdili. Nastavnik Cvito, Cvitan i liječnik iz NZU-a su mi preporučili da kad napunim 18 godina da idem u Polikliniku Cito na pregled zbog pojačane dlakavosti koji košta 300 kn. Ja sam u prosincu 2022.g punila 18 godina. Odlučila sam na ljeto 2023.g otići na pregled u Polikliniku Cito. Kontaktirala sam dr. Petra Poljaka mailom, rekla mu za simptome i pitala ga mogu li doći kod njega na pregled na ljeto 2023.g, on je rekao da mogu. Nastavnik Cvito bi mi malim poslao snimku ultrazvuka na kojem se vide policistični jajnici. Na web site u poliklinike Cito možete rezervirati termin online kad god hoćete. Pitala sam mailom dr. Petra Poljaka mogu li 19.7.2023.g od 8 do 10 sati doći kod njega na pregled, on je rekao da naravno, da ću biti u njegovoj smjeni i da pregled dođe 300 kn.
Danas je 27.9.2022.g.
27.8.2022.g subota
KAMU SEDANG MEMBACA
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Fiksi IlmiahOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.