Svakodnevna sumnja

7 0 0
                                    

Svakodnevna sumnja
Muči me sumnja na PCOS. Još je 10 mjeseci do posjete. Imam brdo pitanja. Htjela bih s liječnikom o tome da razgovaram. Sumnja na PCOS mi stoji ko sjekira iznad glave. Svaki dan živjeti s tom sumnjom nije lako. Ne znam kako ću još 10 mjeseci živjet s tim. Da bar ovo vrime može proletjeti ko i inače. Još je dugih 10 mjeseci. To se meni možda čini. Znam da će proltetjti brzo to vrijeme. Ali kad imate tu su ju to traje cijelu vječnost. Kad počne nastava ću zaboravit na to. Ali preko praznika opet će  sumnja na PCOS doći. Neće me prestati mučiti dok ne saznam je li sve uredu s mojim tijelom. Sumnjam da je. Jedva čekam dan kad će se isključiti ili potvrditi ta sumnja. Samo da saznam što mi je. Jedva čekam taj dan. Nestrpljiva sam da saznam što je li sve uredu s mojim tijelom. Nije lako živjeti sa sumnjom na PCOS svaki dan. Svakodnevno mi sumnja stoji za vratom. Zabrinuta sam za svoju budućnost. Znam da ću biti prof.biologije i kemije i Rapunzel. Ali što će bit s mojim tijelom ako to imam? Hoću li cijeloga života morati piti lijekove zbog tog poremećaja? Hoću li cijeloga života morati paziti na prehranu zbog tog poremećaja?  Saznala sam da taj poremećaj osoba ima cijelog života i da cijeli život mora paziti na prehranu i piti nekakve lijekove. Možda je i bolje što je do tad 10 mjeseci. Ali me ubija to čekanje. Kad pomislim na to da cijelog života osoba mora paziti na prehranu i piti nekakve lijekove te da je to komplicirana problematika  ježim se. Jedna mi je djevojka ispričala da je ovo ljeto otišla na pregled i da joj je doktor rekao da ima PCOS. Ispričala mi je da joj je doktor objasnio da mora uzimati nekakve suplimente i kontracepcije kose pilule te  pazit na prehranu u smislu ne jesti namirnice bogate ugljikohidratim za što nam nastavnici govore da moramo jesti češće jer nam daju energiju i ja njima vjerujem. Ja sam mislila da kad kaže da mora pazit na prehranu da treba izbaciti namirnice bogate šećerima znači slatkiše, grickalice, mastima, prženu hranu. Ali ona pored toga mora izbjegavati i namirnice bogate ugljikohidratima ko što su kruh, krumpir,itd. Ovo što sam čula iz prve ruke o PCOS-u mi je dovoljan horor. U razgovoru sam je pitala je li bio netko s njom na pregledu. Rekla mi je da je bila njena mama s njom,da je teško prihvatila tu dijagnozu i novi režim prehrane i života. Rekla sam joj da prehrana ovisi i o zdravstvenom stanju osobe. Ako ima osoba PCOS  bit će prehrana drugačija od uobičajene pravilne prehrane. Tako me strah PCOS-a, a istovremeno mi sumnja na PCOS stoji ko sjekira iznad glave.
Danas je 19.8.2022.g. Još je 10 mjeseci. Jedva čekam!
19.8.2022.g petak

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Where stories live. Discover now