Rujan 2022.g,sna siječnja 2023.g 1
5.rujna 2022.g mi je bio nastavni sistematski pregled i pravi sistematski pregled. Nastavni Cvito je rekao da je sve uredu samo što imama nastavni PCOS za koji je rekao da će se uspjeti izliječiti do kraja gimnazije. Liječnik je rekao da je sve uredu samo da je na ultrazvuku vidio policistične jajnike. Požalila sam mu se na pojačanu dlakavost, on je rekao da je to jedan od simptoma PCOS-a. Pitala sam ga jesu li perut i akne normalne u pubertetu, on mi je rekao da je. To sam pitala par nastavnika i lijačnika, svi su mi rekli da su perut i akne normalne u pubertetu. Pubertet završava između 16. i 19. godine. Nakon 19.godine bi to trebalo proći. To mi je rekao liječnik dr Toni Poljak. Pitala sam ga je li simptomi PCOS-a se pojavljuju u pubertetu i s vremenom se pogoršavaju , on mi je rekao da da. Nastavnik Cvito mi je objasnio postupak nastavne umjetne oplodnje. Dogovorili smo se da ću sutra 6.9.2022.g u 15 sati imati nastavnu umjetnu oplodnju iz biologije i kemije. Cijeli postupak traje 1 sat od vađenja nastavnih jajnih stanica do usađivanja nastavnog embrija u nastavnu maternicu. Sutradan mi je bila nastavna umjetna oplodnja iz biologije i kemije. Za sat vremena bila sam trudna s 2 bebe. Nakon toga mi je liječnik napravio ultrazvuk na kojem je opet vidio policistične jajnike. Nastavnik Cvito mi je poslao jučer snimku ultrazvuka na kojem se vide u prvom dijelu nastavni reproduktivni organi, a u drugom dijelu pravi reproduktivni organi i policistični jajnici. Isto je bilo i danas samo što se u prvom dijelu vidio i nastavni embrij iz biologije i iz kemije. Snimku mi je poslao liječnik dr. Toni Poljak. Mjesečnica mi je kasnila 3 dana. Inače mi kasni dan dva, ali čudno da mi kasni tri dana. Rekla sam ti nastavniku Cviti i liječniku. Liječnik mi je rekao da je to možda zbog PCOS-a. Nastavnik Cvito i liječnik su predložili indukciju mjesečnice tako da dobijem u injekciji 1 g estrogena hormona koji potiče mjesečnicu. Od 11.9.2022.g do 16.9.2022.g mi je nastavnik Cvito davao 1 g estrogena u injekciji kako bi poticalo mjesečnicu. Od rujna 2022.g mjesečnica nije dolazila spontano nego uz indukciju. Zadnja mjesečnica bez indukcije je bila 9.8.2022.g. U rujnu mi je trebala doći 8.9.2022.g. U rujnu su mi se pojavila dlake na licu koje sam brijala. Antiandrogen koji su mi davali u injekciji uz progesteron nije djelovao na pojačanu dlakavost. Progesteron je djelovao na rast kose. Rasla mi je od 7 g za 7 h 7 cm. Antiandrogen nije smanjio pojačanu dlakavost. U prvom razredu mi je smanjio pojačanu dlakavost. Ali ovu godinu nije. Nastavnik Cvito i liječnik su mi savjetovali da kad napunim 18 godina što mi je u prosincu 2022.g idem u Polikliniku Cito na pregled. Simptomi su mi se pogoršali uz pojačanu dlakavost i bol u donjem dijelu trbuha još mi je i mjesečnica izostajala. Dr. Petru Poljaku sam u mailu rekla da imama pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha, da su mi se pojavile dlake na licu i da mi mjesečnica izostaje i ne dolazi spontano već uz indukciju. Ovo ljeto sam se s njim dogovorila mailom da ću doć kod njega na pregled 19.7.2023.g od 8 do 10 sati. Pregled košta 300 kn što je otprilike 40 eura. Pitala sam ga mogu li doći u siječnju 2023.g kod njega na pregled i da ću mu javiti kad, on mi je rekao da mogu. U siječnju 2023.g idem kod drugog roditelja u Split. Odlazim u ponedjeljak i vraćam se u petak od 2.1.2023.g do 8.1.2023.g.
San siječnja 2023.g
Od rujna 2022.g do prosinca 2022.g mi mjesečnica nije dolazila spontano već uz indukciju. Online sam Rezervirala termin pregleda za 4.1.2023.g od 8 do 10 sati. Mailom sam javila dr. Petru Poljaku da mi je termin pregleda 4.1.2023.g od 8 do 10 sati. Pitala sam ga hoću li biti u njegovoj smjeni, on mi je rekao: bit ćete u mojoj smjeni bez brige. Rekla sam mu da sam u petom mjesecu nastavne trudnoće iz biologije i kemije s 2 bebe i pitala sam ga je li moguće vidjeti reproduktivne organe, on je rekao da je moguće. U ponedjeljak sam trajektom došla u Split. Došla je i srijeda 4.1.2023.g. U utorak navečer sam oprala kosu i otušiarala se. U srijedu ujutro probudila sam se u 6 sati, obavila jogu za brži rast kose, higijenske poslove, doručkovali i obukla odjeću. Nosila sam crne gege i crni džemper. Rapunzel kovrčavu kosu dugu u tom momentu 156 cm sam splela u pletenicu.
Nastavit će se.
Danas je 31.9.2022.g.
1.9.2022.g četvrtak
ESTÁS LEYENDO
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Ciencia FicciónOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.