San 2022.g-2025.g 2

6 0 0
                                    

San 2022.g-2025.g 2
Od 2021.g do 2025.g 2.dio
Sumnja se pojačala od 60% do 85 % zbog ultrazvuka na pravom sistematskom pregledu u rujnu 2022.g. Bilo je još 10 mjeseci do pregleda. Mislila sam da mi to nikad neće proć jer me to stalno mučilo. Na pitanje nastavnika Cvite što me muči, tokom tih 10 mjeseci bih mu odgovorila da me muči sumnja na PCOS pored ostalih stvari koje bi me u tom momentu mučile npr. nejasni zadatci iz kemije, neka pitanja za nastavnika. Ali brzo je prošlo tih 10 mjeseci, brzo je došao kraj nastave. Meni tjedan inače proleti jako brzo. Brzo je došao i taj dan. Dan pregleda. Na pregledu sam dr. Petru Poljaku rekla što me muči. Mučila me pojačana dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, od rujna 2022.g mi kasni mjesečnica i od tad su mi morali inducira ti mjesečnicu na svakih 28 dana. Zadnja mjesečnica bez indukcije mi je bila 9.8.2022.g. Objasnio mi da će mi napraviti laboratorijske testove tj. izvaditi krv i ultrazvuk trbuha. Med sestra mi je izvadila krv. Dok je radio ultrazvuk rekao je da se vide policistični jajnici. Nakon što su stigli rezultati laboratorijskih testova rekao mi je  da imam PCOS. Objasnio mi cijeli proces i liječenje za sada. Pripisao mi je inofolic jednu ujutro i jednu navečer i daylette pilule jednom dnevno. U pravoj ljekarni ti lijekovi su koštali 200 kn ne više od toga. U ljekarni NZU-a 20kn ne više od toga, ako uzmete dupli paket dobijete popust od pola cijene dasjle to košta 10 kn ne više od toga. Nastavni PCOS je bio izlječen, sam pravi PCOS imam nažalost za cijeli život. 2025.god sam završila gimnaziju, maturirala sa vrlo dobar 4 i upisala PMF u Splitu smjer biologija i kemija. Da ovih osoba koje su mi spasile budućnost nije bilo ne bih bila ovdje gdje jesam.
Danas je 27.9.2022.g
27.8.2022.g subota

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Where stories live. Discover now