4.9.2022.g
Bio je 4.9.2022.g. Bio je dan prije početka nastave. Bio je dan prije nastavnog sistematskog pregleda i pravog sistematskog pregleda. Dva dana prije nastavne umjetne oplodnje iz biologije i kemije. Sinoć sam sanjala pregled u Poliklinici Cito kod dr. Petra Poljaka. Četiri mjeseca prije 4.1.2022.g. Tog dana kosa mi je duga 110 cm. Uzbuđena sam zbog nove nastavne trudnoće iz biologije i kemije koja će početi u utorak 6.9.2022.g 17tjedana i 1 dan prije 4.1.2023.g. 5.9.2022.g će biti još 45 tjedana do 19.7.2023.g. Jedva čekam! U snu sam ušla u ordinaciju, rekla sam dr. Petru Poljaku što me muči, pregledao me je, rekao mi je da imam PCOS i objasnio cijeli proces i liječenje. U nalazu koje mi je on dao je bilo simptomi zbog kojih sam došla kod njega, rezultati laboratorijskih testova, slika ultrazvuka, prehrana i način života kojeg se moram pridržavati, terapija koju mi je pripisao i kada da dođem na kontrolu kod njega. Pitala sam ga pitanja koja sam imala, on mi je sve objasnio. Na nastavnom sistematskom pregledu i pravom sistematskom pregledu dr. Toni Poljak i nastavnik Cvito su mi rekli da ću morati posjetiti ginekologa. Želim da moj ginekolog bude dr. Petar Poljak.
Danas je 31.9.2022.g.
4.9.2022.g nedjelja
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.