5.4.2022.g srijeda
Danas je 5.4.2923.g srijeda. U 31.tjednu nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika sam. Drugo tromječje nastavne trudnoće, slika prva je prošlo. Sad sam u trećem tromjesečju. Danas 5.4.2023.g ujutro mi je kosa bila duga 222 cm. Popodne kad sam završila s učenjem svih predmeta od danas oko 15:30 sam je splela u plenicu od 2 pletenice, ostavila mjesto između tih 2 pletenica i odrezala drugu pletenicu. Danas u 15:50 mi je kosa bila duga 110 cm. Sutra je Veliki četvrtak, prekosutra Veliki petak. Pojavila se na You Tubeu serija tin e magazin u kojemu prikazuju sve stvari vezane za tinejđerstvo, modu, posao, zdravlje, itd. Između ostalog na kraju svake epizode te serije bude serija izliječi se. Serija izliječi se ima i svoj You Tube kanal ko i tin e magazin. Te 2 serije se snimaju u Splitu. U seriji izliječi se dolaze djevojke od 18 godina na dalje koje imaju problem aknama i pojačanom dlakvošću. I koliko sam ja shvatila poenta ove serije jest da je u današnje vrijeme sve riješio ko i pojačana dlakavost i akne. Serija izliječi se se snima u Splitu u Poliklinici Cito. Oko 17 sati dok sam bila na You Tubeu sam naletjela na tu seriju i odmah mi se svidjela. U toj seriji se snima momenta kad ta osoba dođe u Polikliniku, kad uđe u ambulantu, razgovor između doktora i te osobe, pregled i konzultacije i momenta kad toj osobi doktor kaže što joj je i kakva će biti terapija. Osoba ne dolazi sama nego uz pratnju voditelja te serije. U epizodi koju sam danas gledala doktor je bio mlad, zgodan, visok, imao je crnu kosu, imao mio glas.
Pregled u NZU-u mi je bio u 16:15. Sve je uredu što se tiče moje nastavne trudnoće.
11.9.2022.g nedjelja
ESTÁS LEYENDO
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Ciencia FicciónOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.