😥
Sumnja na PCOS me svakodnevno proganja, ali u doslovnom smislu te riječi. Još je 10 mjeseci do tog dana. Da je bar lipanj 2023.g bila bih bolje. Jedva čekam taj dan kad će me dr. Petar Poljak pregledati i reći mi je li sve uredu ili imam PCOS. Ne znam kako ću izdržati ovih 10 mjeseci. Muče me ti simptomi:pojačana dlakavost i bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice. Toliko me muči sumnja na PCOS da sam čini mi se smršavila. Gaće od kupaćeg su mi manje, a na početku lita su mi bile taman. Ubija me neznanje. Ubija me to što ne znam je li sve uredu s mojim tijelom. Ubija me to što ne znam je li sve uredu s mojim tijelom. Jedva čekam kad će me doktor pregledati i kad će mi reći što mi je makar bio PCOS. Samo da saznam što mi je. Da su barem još 2 tjedna do tad. Da je bar taj dan kad će me doktor pregledati i reći mi što mije blizu. Ne znam kako ću izdržati još 10 mjeseci. Ne mogu više. Želim otići kod doktora da me pregleda i da mi kaže je li sve uredu ili nije. Nikome ne vjerujem osim profesorima i doktorima. Zašto ovo vrime ne leti ko i inače? Loše sam zbog ove sumnje. Da bar mogu poć kod doktor ada me pregleda i da mi kaže je li sve ok ili nije. Na sve sam spremna samo da budem zdrava i da nemam sumnju u svoje zdravlje. Ja imam sumnju koja me proganja. Nemam uopće mira.
Danas je 22.8.2022.g.
22.8.2022.g ponedjeljak
VOCÊ ESTÁ LENDO
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Ficção CientíficaOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.