30.8.2022.g odlazak u Split
Trajekt iz Vela Luke za Split mi je bio u 13:45. Dan prije sam spremila sve stvari u crni ruksakkoji se sastoji 4 pretinca: tri kombinacije od hlača i majice od kojih je jedna za spavanje, jedna za kuću i jedna za vani, dva para hlačica, neseser u kojemu su tvari za ličnu higijenu:dezodorans, dvije četkice za zube od kojih je jedna za pranje četke za kosu, četka za kosu, gumice za kosu,šampon za kosu, regenerator, maska, kokosovo ulje, gel za tuširanje i knjigu Pacijent za čitati na trajektu. U bež torbi s dugom naramenicom sam stavila crni novčanik s dokumentima:osobna, otočna, punjač za mobitel, mali roza novčanik s lovom,malu bilježnicu na tvrde korice. Dan prije sam kartu za trajekt kupila. Mobitel napunila na 100 % pola sata prije odlaska. Trajekt iz Vele Luke za Split je krenuo u 13:45,a u Split došao u 17 sati. A mojom brzinom čitanja ja mogu knjigu od 200 stranica pročitati za 3 sata s prekidima da zapišem što se dogodilo kako bih se mogla sjetiti. U Split sam došla trajektom za 3 sata i 15 minuta. Svoju Rapunzel kovrčavu kosu koja je duga 110 cm sam splela u pletenicu. Bližnja osoba mog drugog roditelja zvat ću je Lea je išla samnom u trajekt jer s njom živim u Veloj Luci jer se ona preko ljeta bavi turizmom. Ona je otišla na drugi kraj trajekta na sjeverni kraj, a ja na južni kraj trajekta. Javila sam se prijeteljici iz Vela Luke koju sam upoznala u SS Vela Luka. Kad ona dođe u Split pa se idemo prošetat po Splitu, najčešće po Jockeru. Ali ona taj dan nije išla samnom. Ima kovrčavu kosu koja je bila taj dan duga 79 cm. Sutra 31.8.2022.g u srijedu u 17:30 ide na šišanje ispucalih vrhova kod frizerke Ines. Ja sam ispucale vrhove ošišala u petak 26.8.2022.g. Duljina kose prije šišanja vrhova je bila 120 cm, a nakon toga 110 cm. Došla sam u 17 sati i nešto minuta u stan, Lea me je dovezla autom ispred zdrage. Moj drugi roditelj je radio za to vrime. Osoba koja je bila u stanu mi je otvorila vrata. Drugi roditelj je radio do 20 sati. Dok sam pohađala osnovnu i dok pohađam srednju školu smjer gimnazija živjela sam u Veloj Luci s prvim roditeljem. Nakon što završim gimnaziju i upišem PMF smjer biologija i kemija živjet ću s Martom. Odlučila sam da ću mu reći za problem koji me muči, to je pojačana dlakavost i bol u donjem djelu trbuha. On radi u Polikliniki Cito ko med sestra. Možda mi on može pomoći. Odlučila sam mu to reći u prosincu 2022.g. Želim zbog pojačane dlakavosti i boli u donjem dijelu trbuha svaki dan otići u Polikliniku Cito na pregled kod dr. Petra Poljaka. Ne mogu čekat do 20.godine kad moram napravit Papa test koji sam planirala napravit kod njega. Ne ljeto 2023.g idem na pregled. Reći ću to drugom roditelju. Sutradan ustajem se u 6 sati, radim jogu za brži rast kose, češljem kosu, obavljam higijenske poslove, doručkovali i krenula u šetnju. Bila sam i po Jockeru. U šetnji sam bila do Poliklinike Cito. Imala sam pitanje za dr. Petra Poljaka. Kad sam ušla rekla sam med sestri da moram nešto pitati dr. Petra Poljak pitala sam je mogu li do njega. Ona mi je rekla da šačekam jer je zauzet, sjela sam na jednu od više plavih stolica. Nakon par minuta me uvela u ordinaciju u kojoj je bio dr. Petar Poljak. Predstavila sam mu se i pitala ga hoću li taj dan doći kod njega u 8 sati na pregled, požalila sam mu se na simptome koje imam, on mi rekao da mogu i da se vidimo onako kako smo se dogovorili. Onda sam otišla iz Polikline Cito s informacijom da dođem u 8 sati taj dan kod dr. Petra Poljaka. U petak sam se trajektom vratila kući u 17 sati. Trajekt je krenuo u 13:45 sati iz Splita i došao u Vela Luku u 17 sati. Navečer sam se išla prošetat s Lucijom i Danijelom.
Danas je 30.10.2022.g.
30.8.2022.g utorak
BẠN ĐANG ĐỌC
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Khoa học viễn tưởngOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.