San ljeta 2023.g 2

32 0 1
                                    

San ljeta 2023.g 2
Tokom drugog razreda gimnazije stvari su se iskomplicirale više nego što sam očekivala. Očekivala sam da ću imati samo pojačanu dlakavost na rukama, nogama, ispod pupka na donjem djelu trbuha i na preponama te bol u donjem djelu trbuha. Međutim početkom šk godine 5.9.2022.g sam imala nastavni sistematski pregled i pravi sistematski pregled. Nastavnik Cito mi je rekao da je sve uredu s mojim nastavnim sustavom tj s mojim gradivom samo da imam nastavni PCOS. Liječnik je isto rekao da je sve uredu s mojim tijelom, ali kad je radio ultrazvuk rekao je da na ultrazvuku vidi policistične jajnike. Nastavnik Cvito mi je poslao snimku ultrazvuka na kojem se vide policistični jajnici. Tu sam snimku poslala dr. Petru Poljaku i rekla da mi je liječnik iz NZU-a na ultrazvuku vidio policistične jajnike. U rujnu 2022.g su mi pojavile dlake na licu i kasnila mi je mjesečnica. Nastavnik Cvito i liječnik su predložili indukciju menstruacije tako da mi daju estrogena hormon koji potiče ovulaciju i menstruaciju injekcijom 5 dana u mjesecu. Time se moja sumnja na PCOS povećala s 40% na 60%. Nastavna trudnoća iz biologije i kemije je prošla uredno kao i nastavni porođaj iz biologije i kemije čak nije bilo ni epiziotomije. Indukciju menstruacije su mi radili tokom šk godine od rujna 2022.g do lipnja 2023.g. Zadnja mjesečnica uz indukciju mi je bila 1.6.2023.g. Od tad mi više nisu inducirali menstruaciju. Napravila sam u kolovozu 2022.g povijest bolesti u kojoj sam napisala koje bolesti tretno imama, kakva mi je prehrana i tjelesna aktivnost,koji su mi  simptomi, slika prva. Sve sam to rekla dr. Petru Poljaku. Čak sam mu pokazala snimku s ultrazvuka koji mi je radio liječnik na početku šk godine. Objasnio mi je što će mi raditi. Pitala sam ga je li za laboratorijske testove treba vaditi krv. Mene je inače strah toga. On je rekao da da. Legla sam na ginekološki krevet. Pozivao je med sestru da mi izvadi krv. Rekla sam mu da me strah inače vađenja krvi. On mi je rekao da to nije ništa strašno. Med sestra mi je rekla da gledam prema doktoru i izvadila krv. Nakon toga mi je dr. Petar Poljak napravio ultrazvuk. Rekao je da vidi policistične jajnike i da je to jedan od znakova PCOS-a. Kad su stigli nalazi  rekao je da i nalazi upućuju na PCOS. Pripisao mi je neke supliment.i kontraceptivne pilule te korigirao prehranu. Zbog PCOS-a ne smijem jesti puno slatkog, moram svaki dan imati tjelesnu aktivnost. Terapija kod PCOS-a je individualna i ovidi o dobu pacijentice i o simptomima koje ona ima.
15.8.2022.g ponedjeljak
Danas je 18.8.2022.g. Jedva čekam kad ću saznat što nije uredu s mojim tijelom. Nešto nije uredu sigurno. Sumnjam na PCOS. Još je 47 tjedana do tog dana. Jedva čekam!
18.8.2022.g četvrtak

g četvrtak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Onde histórias criam vida. Descubra agora