Gradivo i organizam

5 0 0
                                    

Gradivo i organizam
Kako ubrzati rast kose? Kako narasti Rapunzels kosu?
Što više lekcija iz predmeta učite to vam brže raste kosa. Što teže pod navodnike lekcije ili predmete učite to vam brže raste kosa. Ubrzati rast kose moguće je uz pomoć nastavnih lijekova :injekcijom progesterona od 1 g naraste kosa za 1 h 1 cm, Vilicin od kojeg kosa naraste 400 cm za 400 h od 400 cm progesterona,dnevno naraste 24 cm, Niacilin od kojeg kosa naraste 500 cm za 500 g, dnevno 48 cm.
Kako brzo napuniti mjehur za ginekološki pregled?
U nastavnoj trudnoći iz predmeta se mjehur brzo puni. Nastavni a trudnoća se ostvaruje nastavnim začećem tako da se unaprijed nauči neka lekcija iz predmeta i tada se nastavna trudnoća računa od dana školskog sata kad je obrađena ta lekcija. Tako ostvarena nastavna trudnoća je planirana. Postoji i neplanirana koja je ostvarena izostavljnim satom iz predmeta i tad se računa od dana izostavljenog sata predmeta. Nastavna trudnoća traje 40 tjedana. Vodi je prirodolog. Postoji učenička nastavna trudnoća koja traje 40 tjedana za vrijeme jedne školske godine i računa se u tjednima, mjesecima i tromjesečjima i nastavnička ili profesorska koja traje od izostavljenog sata predmeta do kraja faksa to jest više godina, računa se u dvanaestomjesečjima-razdoblje od 12 mjeseci.
Ukuliko sumnjate da ste u nastavnoj trudnoći, imate pojačanu dlakavost, spor rast kose odite kod prirodologa.
U NZU-u/nastavnoj zdravstvenoj ustanovi imate nastavnu bolnicu u kojoj se obavljaju pregledi i terapija i ljekarnu u kojoj možete nabaviti sve prave i nastavne lijekove.
Danas je 21.12.2022.g,u 16.tjednu sam nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika, kosa mi je duga 222 cm.
2.10.2022.g nedjelja

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Where stories live. Discover now