1.tromjesečje moje nastavne trudnoće
Prvo tromjesečje moje nastavne trudnoće iz:
1 biologije i kemije je završilo 29.11.2022.g. Nastavnu trudnoću iz biologije pratim s pomoću aplikacije Ovnia pregnancy, a iz kemije Pregnancy+, slika prva.
2 iz hrvatskog jezika i matematike prvo tromjesečje je završilo 24.11.2022.g. Nastavnu trudnoću iz hrvatskog jezika pratim s pomoću aplikacije Gett baby, a iz matematike Pregnancy čija je ikona roza s bebom, slika prva. U prvom tromjesečju nastavne trudnoće nisam imala nikakve simptome. Tokom cijele nastavne godine uzimam Merz tablete za nastavne trudnice svaki dan 3 puta dnevno, antiandrogen i progesteron u injekciji jednom tjedno 7 g i estrogena u injekciji 5 dana jednom mjesečno 1 g dnevno. Estrogen uzimam jer mi od rujna 2022.g zbog mogućeg PCOS-a mjesečnica izostaje. Na pravom sistemskom pregledu dr. Toni Poljak liječnik iz NZU-a je na ultrazvuku vidio policistične jajnike. Nastavnik Cvito mi je poslao tu snimku ultrazvuka mailom. Začeće iz biologije i kemije je bilo 6.9.2022.g, iz hrvatskog jezika i matematike 1.9.2022.g. Ocjene iz predmeta su 3 i 4 najčešće. U prvom gimnazije su bile ocjene 2 i 3 najčešće. Kosa mi u mjesecu naraste 56 cm zbog Merz tableta za brži rast kose 3 tablete dnevno 24 cm mjesečno, progesterona u injekciji 7 cm tjedno, inverzne masaže glave za brži rast kose jednom mjesečno svaki dan u tom tjednu 5 minuta uz jogu za brži rast kose svaki dan 5 min 4 cm mjesečno.
Danas je 31.9.2022.g.
5.9.2022.g ponedjeljak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.