Nastavni PCOS, pravi PCOS u snu
Bio je petak 2.9.2022.g. Tu večer sam se šetala s Lucijom i Danijelom. Nakon te šetnje išla sam ka kući. Putem sam srela Nikolu malo smo porpirčali. Odjednom sam osjetila ptobadajuće bol u donjem dijelu trbuha. Nikola me je odveo u NZU. Nastavnik Cvito me je pregledao ultrazvukom i rekao da imam nastavni PCOS i da su ciste na nastavnim jajnici uvećane,da ću ovu noć biti hospitalizirana i na tinfuziji s antiandrogen om i progesteronom. Nalazi krvi su pokazali da imam nisku razinu progesterona i visoku razinu androgena. Zbog toga su u tinfuziji ubacili antiandrogen i progesteron. Cijelu noć na bila primala tu tinfuziju. Ujutro mi je bilo bolje. Razina progesterona i androgena u krvi je bila uravnotežena. Otpustili su me. Ali 5.9.2022.g kad mi je bio nastavni sistematski pregled i pravi sistematski pregled. Nastavnik Cvito je rekao da je sve uredu. Pitala sam ga jesam li sad spremna za nastavnu umjetnu oplodnju, on je rekao da jesam. Liječnik mi je nakon pregledao rekao da je na ultrazvuku vidio policistične jajnike. To je povećalo moju sumnju na PCOS sa 60% na 85%. Imam nastavni PCOS i sumnju na pravi PCOS. Sumnja na PCOS me mučila svaki dan svih 10 mjeseci koliko je od tad bilo do tog pregleda. Pravi sistematski pregled se sastoji od konzultacija odnosno razgovora s liječnikom u kojem mu kažete simptome koje ste pimjetili, mjerenja težine i visine, kontrole vida, krvne slike, ultrazvuka, krvnog tlaka, fizičkog pregleda, pregleda kralježnice,kože. Nastavni sistematski pregled se sastoji od konzultacije odnosno razgovora s nastavnikom u kojem se možete požaliti na simptome koje ste primijetili, prirodološki pregleda koji se sastoji od ultrazvuka, kontrole nastavne krvne slike. Liječnik je bio Splićanin po naglasku preziva se Poljak, a zvao Toni. Liječnik mi je preporučio da idem u Polikliniku Cito na pregled zbog te pojačane dlakavosti. Rekla sam nastavniku Cviti i liječniku da ću na ljeto 2023.g tići na pregled u Polikliku Cito. Od rujna 2022.g mi je kasnila menstruacija. Nastavnik Cvito mi je davao estrogena u injekciji koji potiče menstruaciju,davao mi je tokom nastave od rujna 2022.g do lipnja 2023.g. Zadnja menstruacija bez indukcije mi je bila 9.8.2022.g. Da mi nisu inducirali menstruaciju dobila bih infakt gradiva iz biologije, a ti ne želim. Liječnik iz NZU-a mi je rekao da velika količina estrogena može uzrokovati rak ili karcinom jajnika. Pojavile su mi se i dlake na licu. Unatoč tome što sam jednom tjedno primala u injekciji antiandrogen u kombinaciji s progesteronom pojačana dlakavost se opet pojavila. Jednog dana sam otišla u NZU u suzama jer su mi se pojavile dlake na licu. Nastavnik Cvito i liječnik iz NZU-a su rekli da je PCOS uzeo maha do te mjere da antiandrogen nije djelovao na pojačanu dlakavost i razinu androgena. Na nastavni PCOS antiandrogen djeluje 100%, na pravi PCOS 10%. Kod mene je djelovao 5%. Tih 10 mjeseci je bilo najdubljih 10 mjeseci ikad. Uz pojačanu dlakavost imala sam i bol u donjem dijelu trbuha svaki dan i izostanak mjesečnice zbog čega sam imala indukciju jednom mjesečno. Moja Rapunzel kovrčava kosa je brzo rasla zbog inverzne masaže glave jednom mjesečno 4 cm mjesečno, Merz tableta za nastavne trudnice svaki dan 3 tablete dnevno 24 cm mjesečno i injekcija progesterona od 7g za 7h 7 cm tjedno, ali 7 g antiandrogen u injekciji nije djelovao na pojačanu dlakavost. U prvom razredu je djelovao i smanjio taj problem. Liječnik mi je jednom u prosincu rekao da idem na pregled, da će me opravdati razrednici za taj dan jer sam u prosincu 2022.g punila 18 godina samo da se to što prije otkrije i liječi. Nastavna umjetna oplodnja je bila 6.9.2022.g iz biologije i kemije. Termin poroda je bio 13.6.2023.g. Tih 10 mjeseci je bilo moja najveća noćna mora.
San u listopadu 2022.g: Brzo je došao srpanj 2023.g. 19.7.2022.g u 8 sati mi je bio pregled kod dr. Petra Poljaka. Dr. Petar Poljak je bio mlad i zgodan,dr. Toni Poljak liječnik iz NZU-a me podsjećao na njega, izgledao je ko na slici prvoj. U NZU-u je ambulanta ima dva žuta kreveta jedan za pregled ultrazvukom na kojem se može leći, a drugi za pregled vanjskih spolnih oragan između ostalog koji je imao stalke za noge na koje se stavljaju noge, ambulanta je izgledala kao na slici trećoj. U Poliklinici Cito ambulanta je imala plavi krevet sa stalcima za noge i na tome stolu se radio i ultrazvuk i pregled vanjskih spolnih organa između ostalog, ambulanta je izgledala ka na slici drugoj. Ta seansa pod navodnike je trajala 2 sata. Sve sam ovo što ne muči ističala dr. Petru Poljaku. Objasnio mi je sve što će mi raditi i sve u vezi PCOS-a. Napravio mi je laboratorijske testove i ultrazvuk koji su pokazali da imam pravi PCOS. Objasnio mi je cijeli proces i liječenje. Između ostalog mi je pripisao inofolic jednu ujutru i jednu uvečer i daylette jednu dnevno. Rezultati laboratorijskih testova, cijeli proces i liječenje i terapija te slika ultrazvuka je bila u nalazu kojeg je isprintao i dao mi ga.
Za one koji žele imati jako dugu kosu ko Rapuzel ili dugu kosu imama poruku: Ako niste zdravi vaša kosa neće biti zdrava, kad kosa nije zdrava onda neće brzo rasti. Za brži rast kose potrebno je da prvo vi budete zdravi jer kad ste zdravi onda će vaša kosa biti zdrava, a kada je kosa zdrava onda će i brže rasti. Ako imate neke od navedenih simptoma: pojačanu dlakavost, bol u donjem djelu trbuha odite kod dobrog doktora koji se će obraditi tu problematiku nemojte ignorirati te simptome molim vas jer mogući hormonalnu disbalans ili još gore PCOS utječe na kosu tako da bude slaba, tanka i nezdrav i da sporo raste ili uopće ne raste. Molim vas ako imate neke od navedenih simptoma odite kod doktora koji se bavi tom problematikom i slijedite njegove upute jer doktori pogotovo malđe generacije jer su naprednije najbolje znaju. Odite na pregled, ako imate neki poremećaj slijedite upute doktora kod kojeg ste došli jer ćete tako sačuvati svoje zdravlje i bit ćete bliže ka cilju određene duljine kose koju želite.
Danas je 30.10.2022.gi u 8.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i kemije sam.
30.8.2022.g utorak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.