San veljače 2023.g 2
5.rujna 2022.g su mi nakon sistematskog pregleda nastavnik Cvito i liječnik NZU-a predložili da poradi pojačane dlakavosti odem na pregled u Polikliniku Cito. Na pregledu sam im se požalila da me muči pojačana dlakavost i bol u donjem dijelu trbuha. Liječnik NZU-a je na ultrazvuku vidio policistične jajnike. Preporučio mi je da odem kod dr. Petra Poljaka iz Poliklinike Cito jer se on bavi tom problematikom. Od ožujka 2022.god istražujem o Poliklinici Cito. Već mi se svidjela. Pregled poradi pojačane dlakavosti dođe 300 kn. Kontaktirala sam dr. Petra Poljaka, požalila sam mu se na simptome i pitala mogu li kod njega doći na pregled,on je rekao slobodno vidimo se onako kako smo se dogovorili, time je mislio na 19.7.2023.g od 8 do 10 sati da ću doći kod njega na pregled. Na web site-u Poliklinike Cito možete online rezervirati termin pregleda, imate popis liječnika, sliku njihovu, podatke o njima i mail kontakt. Nastavnik Cvito i liječnik su mi savjetovali da što prije nakon što napunim 18 god jer tad mogu poć sama na pregled idem kod njega jer da se što prije to otkrije i što prije liječi jer će to donekle olakšati liječenje nastavnog PCOS-a. Ja sam prihvatila njohov savjet. Pitala sam dr. Petra Poljak preko maila mogu li doći kod njega 22.2.2023.g u srijedu od 8 do 10 sati kod njega na pregled,on mi je rekao: " Naravno. Bit ćete u mojoj smjeni bez brige.". Pitala sam ga je li moram nešto znati za hin pregled kod vas. On mi je rekao da ne moram ništa posebno znati i da prvo gin pregled obuhvaća konzultacije i ultrazvuk preko trbuha. Pitala sam ga je li to obuhvaća ultrazvuk na donjem dijelu trbuha jer mene boli svakodnevno donji dio trbuha. On mi je rekao:"Sve vam objasnim na prvom pregledu.". Drugi dio zimskih praznika nam je bio od 20..2.2023.g do 26.2.203.g. Rekla sam dr. Petru Poljaku da u tjednu od 20.2.2023.g do 26.2.2023.g imamo drugi dio zimskih praznika i da je to olakšavajuća okolnost jer neću iz izostajati s nastave. Moja Rapunzel kovrčava kosa mi je bila duga od 5.9.2022.g 110 cm i svaki mjesec rasla zbog Merz tableta za nastavne trudnice 24 cm mjesečno, zbog injekcije progesterona uz injekciju antiandrogena 1 put tjedno 7 cm tjedno i zbog inverzne masaže glave za brži rast kose 1 put mjesečno svaki dan u tom tjednu 5 min uz jogu za brži rast kose svaki dan 5 min 4 cm mjesečno ukupno 56 cm mjesečno. Par puta je još liječnik iz NZU-a na pravio ultrazvuk i svaki put je vidio policistične jajnike. Nastavnik Cvito mi je poslao te snimke s ultrazvuka da mogu pokazati dr. Petru Poljaku. Poslala sam te snimke s ultrazvuka dr. Petru Poljaku preko maila. Liječnik iz NZU-a je bio po naglasku Splićanin podsjećao me na dr. Petra Poljak i preziva se Poljak, a ime mu je bilo Toni. Došao je taj tjedan. Otišla sam kod drugog roditelja tjedan dana u Split. ...
Danas je 26.1.2023.g.
26.8.2022.g petak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.