San 2023.g,2028.g i 2031.g

22 0 0
                                    

San 2023.g,2028.g i 2031.g
San 2023.g
Bila sam na pregled u Polikliku Cito kod dr. Petra Poljaka jer me mučila pojačana dlakavost, bol u donjem djelu trbuha svaki dan čak i kad nemam mjesečnicu, izostanak mjesečnice od rujna 2022.g. Sve mi je živo objasnio. Bio je visok, imao crnu masku. Doslovno sam uživala u ta 2 sata koliko je trajala ta seasna pod navodnike to jest pregled i konzultacije. Detaljno mi je objasnio svaki detalj. Detaljno mi je odgovora o na svako moje pitanje. On me je oduševio. Dr. Petar Poljak je najbolji ginekolog❤️.
San 2028.g
Saznala sam u 6.mjesecu trudnoće da sam trudna. Moj prijatelj i ja smo imali seks nakon tuluma na kojem smo popili alkohola. Tako se slučajno dogodila trudnoća. Odlučila sam djete dati na usvajanje. Dr. Petar Poljak mi je vodio trudnoću. Porodile su me med.sestre.
San 2031.g
Na isti način se dogodila i druga trudnoća. I drugo djete sam dala na usvajanje. Dr. Petar Poljak mi je vodio trudnoću. Med.sestre su me porodile.
Savjetujem vam da ne pijete alkohol da vam se ne bi slučajno dogodio seks i kasnije trudnoća.
Danas je 10.1.2023.g,u 19.tjednu sam nastavne trudnoće iz biologije, kemije, matematike i hrvatskog jezika, kosa mi je duga 120 cm. Svaku noć sanjam pregled kod dr. Petra Poljaka.
1.10.2022.g subota

San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat