4.1.2023.g
23.9.2022.g petak
4.1.2022.g
Pregled kod dr. Petra Poljak mi je bio 4.1.2023.g u 8 h. Pješke sam došla do Poliklinike u 7:40. Taj dan sam obukla crnu majicu i gege, moja Rapunzel kosa duga 120 cm mi je bila u punđu od pletenice u kojoj je bila plava kemijska olovka. U 7:50 h sam ušla i dala med sestri na recepciji podatke. Morala sam u čekaonici sačekat par minuta dok dr. Petar ne dođe i dok me ne pozove. Od 7:40 do 7:55 kad je on došao sam slušala radio Dalmaciju na slušalice i čitala na Wattpadu neku knjigu kako bih se smirila i opustila jer sam imala tremu. Dok čekate na red kod ginekologa radite nešto lako biste se smirili i opustili jer ćete imati tremu pogotovo ako vam je ovo prvi put. Kad je došao ušla sam u ambulantu. Dr. Petar je bio visok, nosio bijele klompe, plavu odjeću poliklinike Cito i crnu masku. Sjeli smo za stol i razgovarali o tome što me muči:pojačana dlakavost, bol u donjem djelu trbuha, izostanak mjesečnice, svakodnevne glavobolje. Rekao mi je da simptomi koje sam mu opisala upućuju na PCOS. Pokazala sam mu i anamnezu koju sam napravila, slika prva i druga. Objasnio mi je što će mi sve raditi. Pitala sam ga kako i koliko dugo traje liječenje PCOS-a na što mi je odgovorio da će mi objasnit kad obavi pregled. Med.sestra mi je izvadila krv. Rekao mi je da moram popiti puno tekućine točnije 1 litru kako bi mi se napunio mjehur da može napraviti ultrazvuk. U Lidlu u Poljičkoj cesti sam kupila ledeni čaj od 500 ml. 1 l ima 1000 ml. Meni je bilo potrebno 500 ml do 600 ml kako bi mi se napunio mjehur u nastavnoj trudnoći. Kada mi se napunio mjehur pitala sam med. sestru je li dr. Petar slobodan i da mi je pun mjehur i da sam spremna za pregled, ona je provjerila i rekla da mogu uć i da je slobodan. Objasnio mi je kako moram leći na krevet,kako će raditi ultrazvuk. Imala sam gege do pupka. Nakon što mi je napravio ultrazvuk pokazao mi je sliku koju je iskopirao na kojoj su se vidjeli policistični jajnici koji izgledaju kao skupina perlica. Izašao je na minut i vratio se s rezultatima laboratorijskih testova. Rekao mi je da imam PCOS. Objasnio mi je cijeli proces i liječenje. Sažet ću sve. Rekao mi je da mi prehrana mora biti bazirana na voću, povrću, obašnjavo mi je nešto o glikemijskim indeksu. To je brzina rasta šećera u krvi. Objasnio mi je da moram jesti namirnice s niskim glikemijskim indeksom npr. integralni kruh ne bilo kakvi kruh i da moram izbjegavati namirnice bogate ugljikohidratima kao što su tjestenina, krumpir i riža. Pripisao mi je inofolic HP jednu ujutru i jednu uvečer i daylette pilule 1 tabletu dnevno. U ljekarni ti lijekovi koštaju ne više od 200 kn odnosno 27 eura. Ovakav pregled u Poliklinici Cito dođe 300 kn odnosno 40 eura. Napisao je u nalazu ukratko proces,liječenje, dijagnozu uključujući i sliku ultrazvuka i terapiju koju mi je pripisao kojeg je isprintao i dao mi ga. Rekao mi je da za 3 mjeseca moram doći kod njega ponovo na pregled. U NZU-u u Veloj Luci svaki učenik nakon pregleda dobiva nalaz u kojem je dijagnoza, terapija i proces liječenja.
Danas je 5.1.2022.g.
27.9.2022.g utorakUskoro stižu još neki detalji i savjeti.
Danas je 5.1.2022.g.
28.9.2022.g srijeda
Rapunzelini detalji i savjeti
Detalji
Kad sam legla na krevet koji izgleda ko na slici prvoj dr. Petar Poljak mi je rekao da spustim gornjih hlača do kukova kako bi mogao napraviti ultrazvuk. Objašnjavao mi je u vezi sondi ultrazvuka, kako će to napraviti, dok mi je radio ultrazvuk objašnjavao mi je što vidi čak je iskopirao sliku ultrazvuka i pokazao i objasnio mi je kako izgledaju normalni jajnici na ultrazvuku a kako policistični jajnici. Postavljala sam mu pitanja koja sam imala, slika druga.
Savjeti
1 Dok čekate na red radite nešto što vas opupta bilo što da je.
2 Budite otvoreni sa ginekologom.
3 Pitajte ga što god vas zanima bez srama i straha.
4 Prije pregleda posjetite ginekologa kod kojeg ćete ići na pregled kako biste stekli dojam i ambijent o doktoru i ambulanti u eventualno ga pitali ako imate neka pitanja. Ovo će vam pomoći ako se jako strašite i ako se tremaroš.
5 Napišite pitanja i anamnezu na mobitel ili u bilježnicu kako ne biste nešto zaboravili zbog uzbuđenja ili treme.
Danas je 6.1.2923.g. U 18 tjednu sam nastavne trudnoće iz biologije i kemije i u 19 tjednu iz matematike i hrvatskog jezika. Kosa mi je duga 120 cm.
30.9.2022.g petak
20.10.2022.g četvrtak
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.