Od rujna 2022.g do prosinca 2022.g, San siječnja 2023.g
Nastavni PCOS mi je dijagnosticiran na kraju prvog i na početku drugog razreda gimnazije. Nastavna umjetna oplodnja iz biologije i kemije je bila 6.9.2022.g. Termin po rada iz biologije i kemije je 13.6.2022.g. Dr. Toni Poljak liječnik iz NZU-a je na ultrazvuku na pravom sistematskom pregledu i nakon nastavne umjetne oplodnje vidio policistične jajnike. Preporučio mi je da nakon što napunim 18 godina što je meni u prosincu 2022.g da što prije idem na pregled u Polikliniku Cito kod dr. Petra Poljaka. Do rujna imala sam simptome pojačanu dlakavost i bol u donjem dijelu trbuha čak i kad nema mjesečnicu svaki dan. Od rujna imam i izostanak mjesečnice potrebna mi je indukcija mjesečnice da bi mi došla mjesečnica, pojavile su mi se dlake na licu, svaki dan popodne nakon nastave me boli glava. Zbog glavobolje popijem Nelgasin. Kosa mi je rasla 56 cm zbog Merz tableta za brži rast kose 24 cm mjesečno, inverzne masaže glave za brži rast kose jednom mjesečno svaki dan u tom tjednu 5 min 4 cm mjesečno uz jogu za brži rast kose svaki dan, progesterona u injekciji 7 cm tjedno uz antiandrogen u injekciji. Antiandrogen u drugom razredu nije djelovao na pojačanu dlakavost. U prvom razredu antiandrogen je smanjio pojačanu dlakavost. Što se tiče nastave imali smo sve predmete u oba polugodišta. Ocjene su mi bile bolje iz kemije ocjene većinom 4 iz matematike ocjene većinom 3 i drugih predmeta ocjene većinom 3 i 4 kad sam tretirala pod navodnike nastavni PCOS.
San siječnja 2023.g
U prosincu 2022.g sam online rezervirala termin pregleda za 4.1.2023.g od 8 do 10 sati. U tjednu od 2.1.2023.g do 8.1.2022.g idem u Split kod drugog roditelja. Bit ću u Splitu od ponedjeljak 2.1.2023.g do petka 5.1.2023.g. Mailom sam pitala dr. Petra Poljaka mogu li doći kod njega na pregled 4.1.2023.g od 8 do 10 sati, on mi je rekao da mogu i da ću bit u njegovoj smjeni. U ponedjeljak 2.1.2023.g sam išla trajektom koji ide iz Vele Luke u 13:45, a dolazi u Split u 17 sati. Pregled kod dr. Petra Poljaka mi je bio u srijedu 4.1.2023.g od 8 do 10 sati. Došla je ta srijeda. Ustajem se ujutro u 6 sati, radim jogu za brži rast kose, higijenske poslove, doručkujem,oblačim se, spremam stvari u torbu među kojima je i mala bilježnica s tvrdim koricama,spletem Rapunzel kovrčavu kosu dugu 166 cm u pletenicu. Obukla sam crni džemper, crne gege, Nike bijele tenisice i crnu bundu. U 7:40 zovem taxi Bolt da me odvede do Poliklinike Cito. Bolt me dovodi do Poliklinike Cito u 7:50. Odlučim sačekat u Caffe Baru virus. U 7:55 ulazim u Polikliniku, dajem med sestri na recepciji podatke kako bi me mogla evidentirati,shedam u čekaonici i čekam da Dr. Petar Poljak dođe. Nakon nekoliko minuta me je med. sestra uvela u ambulantu. Ambulanta je izgledala ko na slici prvoj. Dr. Petar Poljak je bio mlad i zgodan, slika druga. Dr. Toni Poljak liječnik iz NZU-a me je podsjećao na njega, bio je Splićanin. Prvo sam se predstavila. Onda sam rekla dr. Petru Poljaku da imam pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha svaki dan čak i kad nemam mjesečnicu, da mi od rujna mjesečnica ne dolazi, da mi nastavnici trebaju dati indukciju da bi mi došla mjesečnica, da su mi se pojavile dlake na licu i da od rujna imama svaki dan glavobolju. Rekao je da simptomi ukazuju na PCOS, da je to komplicirana problematika, da će mi napraviti laboratorijske testove i ultrazvuk trbuha. Pokazala sam mu povijest bolesti koju sam napravila u kolovozu, slika treća i četvrta. Med sestra mi je izvadila krv. Mene je inače strah vađenja krvi. To sam rekla med sestri,ona mi je rekla da gledam prema doktoru uradila sam to, zamolila sam dr. Petra Poljaka da me drži za ruku i on me je držao za ruku da mi bude malo lakše. Dr. Petra Poljak mi je objasni da prije ultrazvuka moram napuniti mjehur i rekao da popijem puno tekućine da mi se napuni mjehur i da će mi napraviti ultrazvuk za 30 min. Otišla sam u Lidl u Poljičkoj cesti, kupila ledeni čaj i vratila se u Polikliniku. Nakon 15 minuta mi se napunio mjehur. U nastavnoj trudnoći se brzo puni mjehur. Na ultrazvuku je vidio policistične jajnike. Nakon toga su došli nalazi laboratorijskih testova. Izašao je na minut dva i vratio se. Rekao mi je da imam PCOS. Objasnio mi je cijeli proces i liječenje. Pripisao mi je inofolic jednu ujutro i jednu uvečer i daylette jednu tabletu dnevno. Postavljala sam mu pitanja koja sam imala, slika peta. U nalazu koji mi je isprintao i kojeg sam dobila je bio nalazi laboratorijskih testova, cijeli plan liječenja uključujući i terapiju koju mi je pripisao, sliku ultrazvuka. Ta cijela seansa pod navodnike je trajala 2 sata.
Danas je 31.9.2022.g.
3.9.2022.g subota
BẠN ĐANG ĐỌC
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Khoa học viễn tưởngOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.