Biokemijska nastavna trudnoća iz biologije i kemije
1.9.2022.g odlazim na prirodološki pregled kod nastavnika Cvite. Pita me on što me muči. Imama sam već neko vrijeme bol u donjem dijelu trbuha i bol u donjem djelu leđa. On mi je rekao da su to neki od simptoma nastavne trudnoće iz predmeta. Izvadio mi je krv i poslao na analizu. Potom mi je uradio ultrazvuk. Nije bilo nastavnog ploda. Rekla sam mu da je moguće začeće iz biologije bilo 24.6.2022.g i iz kemije 4.7.2022.g. Po tim datumima bih trebala biti trudna iz biologije 9 tjedana i 6 dana to jest biti u 10.tjednu iz biologije. Iz kemije 6 tjedana i 5 dana to jest u 7.tjednu iz kemije. Nalazi su pokazali da je riječ o nastavnoj trudnoći iz biologije i kemije,ali na ultrazvuku nije bilo ni jednog ni drugog ploda. Rekao mi je da je riječ o biokemijskoj nastavnoj trudnoći to jest o nastavnoj trudnoći u kojoj nema ploda,a nalazi krvi i simptomi bol u donjem dijelu trbuha i bol u donjem dijelu leđa pokazuju da je riječ o tome. Bila sam tužna. Predložio mi je da 7.9.2022.g i 6.9.2022.g da napravimo nastavnu umjetnu oplodnju pomoću koje ću začeti iz biologije i kemije. Pristala sam na to. Dogovor je 6.9. 2022.g. Rekao mi je da 5.9.2022.g imam nastavni sistematski pregled i pravi sistematski pregled.
Danas je 3.9.2022.g.
20.8.2022.g subota
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.