San 2030.g,brzo čitanje, moj budući posao
San 2030.g
Danas je 17.12.2022.g
17.9.2022.g subotaBrzo čitanje je tehnika prilikom koje se prelazi po testu olovkom, kemije skom, prstom ili okom. Olakpava učenje, ubrzava učenje i čitanje. Slika druga. Brzo čitanje ja koristim i olakšalo i ubrzalo mi je učenje i gimnaziji i tako mi biti i na PMF-u. Na faksu ću učiti s pomoću brzog čitanja i bilješki.
Sinoć sam sanjala San 2030.g u studenom i prosinacu 2030.g. Slika prva. San mi je da pomognem djevojkama ko prof.biologije i kemije učenicama s pojačanom dlakvošću, sporim rastom kose i drugim tegobama. Želim im pomoći da riješe taj problem. Da sam htjela rado bih upisala medicinu i išla za ginekologa. Ali Medicinski fakultet traje 6 godina i specijalizacija 5 godina. A meni se ne da to čekat. Ja ću završit PMF smjer biologija i kemija u Splitu koji traje 5 godina, a praksa 1 godinu. Bit ću prof.biologije i kemije. Inspiracija za to su mi prof. Toni Šale iz OŠ Vela Luka, nastavnik Cvito Markov i Josip Cvitan i SŠ Vela Luka. Na trećoj godini faksa budući nastavnici imaju predmet Prirodologija na kojem uče o nastavnom spolnom sustavu učenika i o PCOS-u. Evo dio onoga što na PMF-u predmetu prirodologija i na Medicinskom fakultetu iz ginekologije polažete o PCOS-u, slika treća i četvrta. Na faksu nema ocjena ni prosjeka polaže kolokvij ili ispit i ili jesi polažio ili nisi polažio.
Danas je 18.12.2022.g,u 15.tjednu nastavne trudnoće iz biologije i kemije i u 16.tjednu iz matematike sam, kosa mi je duga između 166 cm i 222 cm.
17.9.2022.g subota
YOU ARE READING
San nastavne trudničke noći gimnazija 2
Science FictionOvo su moji snovi. Moja nastavna trudnoća u drugom razredu gimnazije.