San u rujnu 2022.g 2

20 0 0
                                    

San u rujnu 2022.g 2
Dr. Petru Poljaku sam mailom rekla da ću doći na pregled 21.2.2024.g od 8 do 10 sati. On mi je rekao: Slobodno, bit ćete u mojoj smjeni bez brige. Rekla sam mu da sam u 6.mjesecu nastavne trudnoće s bebom iz biologije i bebom kemije odnosno u nastavnoj blizanačkoj trudnoći. Rekla sam mu da se nadam da će uspjeti napraviti pregled, on mi je odgovorio: Sve je uredu bez brige. Od 19.2.2024.g do 25.2.2024.g nam je bio dugo dio zimskih praznika. Došla je srijeda 21.2.2024.g, dan pregleda. Ustala sam se u 6 sati, obavila jogu za brži rast kose, higijenske poslove, doručkovala, obukla se i otišla u Polikliniku pješke. Moju Rapunzel kovrčavu kosu koja je bila duga tad 200 cm sam splela u riblju kost za 5 min. Dr. Petar Poljak mi je rekao da dođem kod njega nakon 6 mjeseci na kontrolu, to je bilo u srpnju 2023.g. Odlučila sam doći u veljači preko drugog dijela zimskih praznika da ne iz ostajem s nastave. Kad sam došla kod njega porazgovarali smo o mojim simptomima, o menstrualnim ciklusima, napravio mi je opet laboratorijske testove i ultrazvuk. I laboratorijski testovi i ultrazvuk su pokazali da je stanje bolje nakon 7 mjeseci terapije. Uspio je napraviti ultrazvuk unatoč n blizanačkoj nastavnoj trudnoći u 6.mjesecu.
San kolovoza 2031.g
Tu noć sam sanjala da sam bila trudna. Bila je 2031.godina. Živjela sam u Splitu. Moja Rapunzel ravna kosa je bila duga 150 cm. Bio je 29.8.2031.g. Po zadnjoj mjesečnicu bila sam taj dan trudna 4 tjedna i 0 dana, slika prva. Bila mi je muka na svaki miris zbog toga sam nosila masku taj dan do sam radila u NZU-u u popodnevnoj smjeni od 13 do 16 sati. Online sam rezervirala termin od 18 do 20 sati. Ti sam napravila ujutro. Pozvala sam dr. Petra Poljaka da ga pitam mogu li doći u 18 sati kod njega na pregled, on mi je rekao da mogu. Nakon radnog vremena koje mi je u 16 h završilo otišla sam kući, spremila stvari, obukla se, svoju Rapunzel ravnu kosu dugu 150 cm splela u riblju kost i autom otišla do Poliklinike Cito. Dr. Petar Poljak mi je napravio laboratorijske testove koji su pokazali da sam trudna. Prema Kineskom kalendaru spola dijete će biti dječak , slika druga. Zadnja menstruacija je bila 1.8.2031.g. Termin poroda je 8.5.2032.g. Danas je 30.8.2031.g.
To je bio san te noći pred pregled.
Danas je 30.9 2022.g.
29.8.2022.g ponedjeljak

g ponedjeljak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


San nastavne trudničke noći gimnazija 2 Where stories live. Discover now