onu ikna et

6.2K 488 258
                                    

Not: bölüm düzenlendi

Jimin:

Doktor bebeğimin aşırı stresten dolayı zarar gördüğünü söylediğinden beri ağlamayı kesmiştim.

Yoongi hyung hâlâ gelmemişti ve ben onun nerde olduğunu bilmiyordum. En az benim kadar hoseok'da onu merak ediyordu.

Ben alfa'mı kaybetmiştim artık yapacak birşeyim yoktu ama yoongi hyung başına buyruk davranarak hem kendini hemde omegası hoseok'un başına dert açabilirdi.

Onlara yük olmak istemiyordum. Jungkook gittiğine göre benimle aile bağları kalmamıştı.

Çok isterdim jungkook'umun geri dönmesini ama delta'nın ruh eşi asla evine geri dönmezdi.

Kabullenmenin vermiş olduğu duygular ile gözyaşlarım akmaya başladı. Kendim için değil ama bebeğim için üzülmemem gerekiyordu.

Bana alfamdan kalan son şeydi ve ben onuda kaybedemezdim. Alfa'mın parçasına dikkatli bakmalıydım.

Zaten 19 yaşında hamile kalmak gibi bir salaklık yapıp bebeğimi ve canımı riske atmıştım. Artık üzülmemem gerekiyordu. Alfam bana geri dönmeyecekti.

Kapının kırılarak açılma sesi ile odamdan çıkıp koşar adımlarla aşağı indim. Yoongi hyung'u iki asker tutuyordu ve tabiri caizse hyungu içeri fırlatıp gittiler.

Hoseok eşinin yanına gidip onu yerden kaldırmaya çalışırken aynı zamanda konuşmaya da çalışıyordu. Yoongi hyung çok sinirliydi belliydi.

"Kral ile görüşmeye gittim ona jungkook'un evli olduğunu, eşinin hamile olduğunu söyledim ama beni saraydan kovdu. Tanrı aşkına jimin'e ne olacak hoseok alfası olmadan nasıl yaşayacak!?"

Hyung benim her zaman abim gibi olmuştu, jungkook'la evlendiğimiz gün bana 'vazgeçersen sana bir ton yakışıklı alfa bulabilirim bu çocuk seni üzer' demişti.

Büyüklerin sözü dinlenmeliymiş. "Alfam nolur böyle yapma Jimin her zaman bizim yanımızda olacak. Jungkook'u artık getiremeyiz. Bundan sonra yapacağımız tek şey yeğenimiz ve Jimin'in mutluluğu için elimizden gelenden fazlasını yapmak" hoseok'un sözleri ile gözyaşlarım firar etti.

"Hyung neden öyle diyorsun benim sizin gibi muhteşem bir ailem var. Alfam olsun olmasın çocuğum bundan sonra amcaları tarafından büyütülecek onun için büyük nimetler bunlar. Lütfen böyle yapma dördümüz de çok üzülüyoruz" elimi karnıma sarıp konuşmamla gülümsemiş yanıma gelip sarılmıştı.

"Hiçbir zaman seni yanlız bırakmayacağım Jimin her zaman bir abin olduğunu hissettireceğim. sana yeminim olsun." Hoseok'un da aramıza katılmasıyla dördümüz kocaman sarılmıştık.

Tüm gece rüyamda jungkook'u ve delta'yı görmüştüm. Mutluydular ve bana ihtiyaçları yoktu. Ben şiş karnımla onları izlerken onlar birbirlerini öpüyor, sarılıyor, seviyorlardı.

Kalbim çok ağrıyordu. kabullendim diyordum ama kabullenemiyordum işte. alfa'mı bir günde kaybettiğime alışmak zordu. Bebeğimin bir babasının olmayacağını kabullenmek zordu.

Jungkook ile ilk tanıştığımızda daha çok küçüktük. O zamanlar bile evleneceğimizden bahsederdik. Bana 'asla seni yalnız bırakmayacağım omega. Bu alfa her zaman senin yanında olacak' diyordu. O koca bir yalancıydı.

Kapının çalması ile -saat daha çok erkendi- kapıya doğru ilerlemiştim. hyung ve hoseok'un uyanmaması için yavaş hareket ediyordum. Kapıyı açtığımda karşımda üç kraliyet askeri olduğunu tahmin ettiğim adam vardı.

"Jeon Jimin siz misiniz?" Karnıma bakıp konuşmasıyla başımı olumlu anlamda sallamış içeri buyur etmiştim.

İçeri geçip oturduklarında söyledikleri ile şaşırsam mı üzülsem mi bilemedim.

"Kralımız sizi sarayına davet ediyor. Bebeğinizin ve sizin sağlığınızdan bizzat emin olmak istiyor efendim. Kralımız çok iyi bir adamdır lütfen herhangi bir şüpheniz olmadan eşyalarınızı toplayıp bizimle gelin"

Evet demek istiyordum ama hoseok ve yoongi hyung ile konuşmadan cevap veremezdim.

Askerlere meyve suyu ikram edip ikisinin odasına doğru adımladım. Tam kapıyı çalacakken hoseok hyung kapıyı açmış sorar gözlerle bana bakmıştı.

"Delta beni saraya davet ediyor"

Jungkook

Çok sinirliydim. Benden habersiz omegam saraya getiriliyordu. Bana yani eşine sorulmadan ne olduğu belirsiz duygularını belli etmeyen insanların olduğu saraya getiriyorlardı. Kurdun önüne kuzu atmak gibi bir şeydi bu.

"Bana bak delta benim eşimi hiçbir yere götürmüyorsun o evimizde kalacak ve bende oraya döneceğim anladın mı?" Tek yaptığı gülmekti ve ben gerçekten çok sinirliydim.

"Üzgünüm sevgili eşim ama benim yanımdan ayrılırsan kurdun kendini öldürmek için elinden geleni yapar. Senin bir bebeğin olacak. Ben bebeğini senden ayırmamak için eski eşini sarayımda ağırlıyorum ama sen bana kızıyorsun. Kalbim kırıldı alfa"

sonlara doğru alaylı çıkan sesiyle doğrular yüzüme çarpıyordu. Benim bir bebeğim vardı. Delta ile yaşarsam en azından onu görebilirdim ama eğer yanından ayrılırsam kurdum kendini öldürürdü.

Jimin ve bebeğim için buna katlanmak zorundaydım.

"Tamam haklısın ama şunu unutma seni asla eşim ola-" sözüm içeri giren alfa asker ile kesildi.

"Omega saraya giriş yaptı efendim taht odasına aldık." Jimin gelmişti benim güzel eşim gelmişti.

Adımlarını kapıya doğru ilerletmem ile kollarımdan tutulup geri çekildim. "Onu göreceksin jeon ama önce biz konuşacağız sen burda bekle onu sana göndereceğim." Deyip kapıdan çıktı.

Yazar

Taehyung taht odasına doğru adımlarken kendi kendine sırıtıyordu. Aklındaki planlar ancak bir şeytan tarafından düşünülecek türdendi.

Kapıyı açıp içeri girerken şiş karnıyla karşısına geçen omega'yı iyice süzdü.

"Merhaba jimin ben delta kim taehyung senin ve tüm halkın kralıyım" Jimin karşısındaki adamın soğuk sesine karşı üşüdüğünü hissetti.

"Ben jeon Jimin Efendim. sizinle tanışmak bir onurdur." Taehyung bu adamın hareketleri karşısında göz devirmemek için zor durdu.

Onun alfasını elinden almıştı ve o melek gibi davranıyordu. " Biliyorum Jimin çok üzgünsün üzüntüne üzüntü eklemek istemem ama ben yapamıyorum bunu bir tek sen başarabilirsin" ağlarmış gibi çıkan ses tonuna karşı Jimin iyice meraklanmıştı.

"Lütfen devam edin kralım elimden geldiğince size yardımcı olacağıma yemin ederim." Taehyung'un sırıtması ile Jimin iyice korkmuştu.

"Alfayı ikna et Jimin. Onu ikna et ki yatağıma girsin"

My Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin