hamile hoseok

2.6K 204 26
                                    

Düzenlendi

Jungkook

"Jungkook yeter artık denemediğiniz pozisyon kalmadı. Hatta yenilerini bile ürettiniz" dün ikindi saatlerinde başladığımız sex Jimin ile akşam bitmiş, taehyungla ise şimdiye kadar sürmüştü. Duvardaki saate baktığımda saatin sabah 10'a geldiğini görmem ile durmam gerektiğini anlamıştım.

Taehyung'un yüzüne baktığımda cezasını yeterince verdiğime emin olmuştum. Jimin banyodan çıkıp yerde yarı baygın yatan taehyung'u görünce küçük bir çığlık atmıştı.

"Jungkook bu adam neden mosmor?" Jimin'in sorusu ile taehyung'un bedenini iyice süzmüştüm. Göğüs uçları ve bacak araları başta olmak üzere tüm vücudu mor ve sarı lekeler ile dolmuştu. Sanırım biraz fazla yemiştim.

Her yerinde diş izleri vardı. Çok fazla perişan görünüyordu. Kaldırıp yatağa indirdiğimde Jimin üstünü örtmüştü.

Krallık soğuktu ve biz dünden beri çıplaklık. "Tanrı aşkına jungkook. Taehyung nefes alıyor musun?" Sorduğu soruya taehyung belli belirsiz gülerken vücudunun ağrıması gülüşünü soldurmuş gibiydi.

"Sen onunla kal Jimin ben şifacıdan krem felan isteyeyim" Jimin başını onaylar anlamda sallamıştı. Banyoya gidip küçük bir duş ile temizlendikten sonra aşağı doğru iniyordum. Yolda gördüğüm asker peşimden gelmişti.

"Kralım kraliçe taehyung kralın yanına girmeme izin vermedi ama çok önemli bir şey var" nefes nefese konuşması beni telaşlandırmıştı.

"Kral hasta bana söyle"asker derin bir nefes almıştı. "Omega prensi bulduk efendim aşağıda kralı bekliyor" söylediği cümleler ile hemen saray avlusuna inmiştim.

Karşımda iki adam vardı. Taehyung'a benzeyenin omega prens olduğundan emindim. "Ben kral taehyung'un alfa eşi kim jeon jungkook. Saraya yeniden teşrif ettiğiniz için gururlu ve mutluyum prensim" önünde referans yapıp konuşmam ile bana samimi bir gülüş vermişti.

"Kardeşim yok mu neden gelmedi, beni görmek istemiyor değil mi?" Taehyung ile kardeş olduklarına emin olmuştum. İkiside dinlemeden sonuca varıyordu.

"Taehyung biraz rahatsız olduğu için uyuyor kusuruma bakma uyandırmak istemedim. Bu vaziyette karşınıza çıkmak istemeyecektir." Prens anlayışla başını sallamıştı. Üzüldüğünü anlamıştım.

"Bu benim eşim Chan." Alfa önümde eğilince ona engel olmuştum. "Memnun oldum kralım. Kral demeliyim değil mi?" Sözlerine gülmüş ve kafamı olumlu anlamda sallamıştım.

İkiliyi misafir salonuna göndermiş bende yanlarında gitmek üzereyken bana seslenen asker ile durmuştum.

"Min hoseok ve min yoongi göndermişler efendim" elindeki minik mektubu almış daha sonra okumak için cebime atmıştım.

Salona girdiğimde oturan bedenlerin yanına geçmiştim. "Beni mazur görün prensim fakat neden gittiniz. Ve neden şuan dönüyorsunuz?" Sorum ile önce alfaya bakmış daha sonra gözlerini bana çevirmişti.

"Ben annem yüzünden." Söyledikleri ile ne demek istediğini anlamadım. "Kurduma dönüşememek beni bu evden atan şey oldu. Zaten annem omega sevmiyordu ve benide bu bahane ile attı. Merhum Kral'a söyleseydim beni öldürmek bile isterdi."

Haklıydı kral kötü bir adamdı ama hâlâ anlamıyordum. "Eşimle yolda tanıştık ve ben onu cidden sevdim. Oda beni çok seviyor"

Derin nefes alıp tekrar konuşmaya başladı. "O kadın nerede olursa olsun bana hep zorluk çıkardı, evimizi yağmaladı aklına gelebilecek herşeyi yaptı"

Eşinin elini tuttu bu sırada. "O kadının öldüğünü duyunca Aileme ve sevdiklerime geri döndüm."

Kafam karışıktı ama zorlamak istemiyordum. Taehyung ile görüşmelerini istiyordum ama önce onu temizlemeliydim.

"Siz oturun lütfen ben taehyung'u kontrol edeceğim eğer iyi durumdaysa yanınıza getiririm olur mu?" Prens gelmemesini, dinlenmesini isterken onu reddettim. Taehyung uzun zamandır bu anı bekliyordu daha fazla uzak kalmalarını istemiyordum.

Odaya çıktığımda ne Jimin ne de taehyung odada yoktu. Banyodan gelen sesler ile oraya adımladım. Taehyung üstünü giyinmişti fakat her yeri morluk dolu olduğu belli oluyordu.

"Gel jungkook gel. Senin yüzünden dışarı çıkamıyor hem sen krem almaya gittin krem nerede" kafamı iki yana sallayıp taehyung'un kolundan tuttum

"sana bir sürprizim var taehyung benimle gel" taehyung ve Jimin arkadan gelirken ben önden gidiyordum. Birden misafir odasının kapısını açmam ile herşey bir anda gerçekleşti.

Prens koşup taehyung'a sarılmıştı. Taehyung ise elleri havada şaşkınca omega'ya bakıyordu. Omuzlarından tutup yüz yüze gelmelerini sağlarken bir elini kardeşinin yanağına götürmüştü.

Jimin ile göz göze gelmiştik. İkimizde taehyung'un eksik mutluluğu geldiği için sevinçliydik. İki üç gün sonra Jennie'de gelecekti ve ailemiz tamamlanacaktı.

"Seungmin bu sensin değil mi? Sen-sen gerçek misin yoksa ben hayal mi görüyorum?" Taehyung'un gözyaşları içinde kurduğu cümleler ile omega tekrar sarılmıştı taehyung'a.

Uzun bir sarılma faslından sonra olaylar uzun uzun konuşulmuş ve taehyung'un Chan'e olan olan kötü ve öldürücü bakışları ile bitmişti.

Taehyung bugün kardeşi ile uyuyacağını söylediği için Jimin ile odada yalnızdık. "Taehyung artık mutlu bende mutluyum" jimin'in sözlerini onaylarken cebimden çıkan mektup yeni aklıma gelmişti.

"O ne kook" Jimin sorusu ile elimdeki mektubu açmıştım. "Hoseok göndermiş cebimde unutmuşum" Jimin yanıma gelmişti ve birlikte mektubu okumuştuk.

Merhabalar canlarım ben hoseok

Normalde asla umrumda değilsiniz ama bunu söylemek istedim. Sizinde hakkınız öğrenmek

Tebrik ederim dayı oluyorsunuz. HAMİLEYİM

My Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin