sonsuz teşekkürler

4K 233 100
                                    

Düzenlendi

Jimin

"Jungkook bu kız neden hâlâ çıkmadı" her ne kadar evli olduğunu bilsem de taehyung'un yanında bir saatten fazladır oturuyordu.

"Az sabret bebeğim bu gün son gün zaten belki o yüzdendir" jungkook'u başımla onaylamış Aralık kapıdan içeri bakmaya çalışmıştım.

Dün gece üçümüz beraber uyurken taehyung hiç uyumamıştı ama sebebini anlayamamıştım. Ben Aralık kapıyı izlerken birden kapının açılması ile afalladım. Kendime gelemeden Olivia koşar adım odadan çıkmış ve saray mutfağına doğru adımlamıştı.

"Ne oluyor omega!" Jungkook arkasından bağırmıştı ama bir cevap alamadı. İçeriye gitmek yerine kapıyı daha da açınca dün geceden tamamen farklı bir taehyung görünüyordu.

Mor olan gözaltları ten rengini almış, çökmüş yüz ifadesi canlanmıştı. İçeriye girdiğimde beni tanımıyormuş gibi bakıyordu.

"Taehyung iyi misin?" Beni baştan aşağı süzmüş ve en son gözleri yüzüme çıkmıştı. "Taehyung neden bana öyle bakıyorsun ben senin jimin'in" dolu gözlerim ile konuşmam ile birden gülmüş ve sarılmıştı.

"Şaka yaptım çiçeğim korkma bu kadar" hırsla itip omzuna bir yumruk attım. Kapıdan gülerek Olivia ise daha da sinirimi bozuyordu.

"Neden şaka yapıyorsun taetae ödüm koptu" jungkook'un da kızması ile elini suçlu bir çocuk edasıyla ensesine atmıştı.

"Küçük bir şakaydı sadece ya kızmayın" ikimize de sarılması ile bundan daha büyük bir mutluluk var mı bu evrende diye düşündüm. Sanırım yoktu.

Daha aylar öncesinde eşim gitti diye ağlarken tanrı bana çok yakışıklı iki eş bağışlamıştı. Çok büyük bir Sevap işlemiş olmalıydım.

"Taehyung mühür bölgesini ağız hizama getirince bir öpücük kondurmuştum. Mührüm ona çok yakışıyordu.( Hayır arkadaşlar link yok)

Ben jungkook'un, jungkook taehyung'un, taehyung'da benim mührümü taşıyordu. Bu çok eşsiz ve güzeldi. Hepimiz birbirimizi sorunsuz bir şekilde hissedebiliyorduk.

"Hâlâ mühür yerim ağrıyor Jimin artık nasıl azgınsan" taehyung'un imalı konuşması üzerine omuzuna bir yumruk daha atmıştım. "Dalga geçme benimle lütfen" utanarak konuşmam ile iki eşim de gülüyordu.

"Tanrım jimin çok tatlısın" jungkook'un aniden dudağıma yapışması ile karşılık vermiştim. Taehyung sadece bizi izliyor ve gülümsüyordu. Elimi bacaklarına götürdüğümde yüzündeki değişime an be an Şahit olmuştum.

"Derin sularda yüzüyorsun Jimin. Yapma istersen" konuşması üzerine elimi pantolonunun üzerinden penisine bastırmıştım. Derince inleyince gözüm kapıya kaydı.

Olivia yoktu ve kapı kapalıydı. Jungkook'un sesli bir şekilde dudağımı bırakması ile afallamıştım. Jungkook bu sefer taehyung'un dudaklarına atılınca, ilerde bu yaptıklarım için utanacağımı bir kenara bırakarak ellerimden birini jungkook'un penisine, diğer elimide taehyung'un en hassas olduğu bölgeye yani göğüs uçlarına çıkarmıştım.

İslandığımı hissediyordum. Ben yaramazlıklarıma devam ederken aniden sırt üstü yatağa yatırılmam ile neye uğradığımı şaşırdım.

"Yaramazlık yapıyorsun jiminie" jungkook ellerini taehyung'un göğüs uçlarında gezdirip derin bir inleme kazanırken ben de yükseliyordum.

"Bana cezamı verin o zaman. Yaramazlık yapmak kötü bir şeydir"baştan çıkarıcı bir tonda söylediğim cümleler ile taehyung dudaklarıma kapanmış, Jungkook ise alt bedenimi soymaya başlamıştı.

Taehyung dudaklarımızı ayırıp üstündeki penyeyi çıkartıp odanın bir köşesine attı. Tekrar dudaklarıma kapandığında dillerimiz tekrardan dans etmeye başladı.

Birden taehyung'un üstüme düşmesi ve sürekli sarsılması ile jungkook'un onu ne zaman soyup ne zaman hazırladığını bilmeden içine girmişti.

Bu seke ilişkileri çok hoşuma gidiyordu. "Uslu dur taehyung, sen şuan Jimin ile ilgilenmelisin" jungkook'un sözleri üzerine taehyung üstümdekileri bir kenara fırlamış boynumu önce ısırıyor sonra ısırdığı bölgeyi yalayarak bir kaç kere bunu tekrar ediyordu.

Taehyung, Jungkook'un içine yaptığı vuruşlar yüzünden sallanıyor ve bende sallanmak zorunda kalıyordum.

"Jungkook, Taehyung'un aniden üstüme çökmesi ile bu sefer ıslanan deliğimi es geçerek benim içime girmişti.

Taehyung kendini toparlayıp jungkook'un arkasına geçmişti. İki parmağını ağzına göndermesi ile derince yalamıştım. İyice islandığına emin olduktan sonra parmaklarını jungkook'un deliğine sokmuş ve derin bir inleme kazanmıştı.

Jungkook'un dudaklarına yapışmam ile inlemelerini ağzıma yapıyordu. "Ah jungkook çok darsın" taehyung'un inlemeleri arasında konuşması ile jungkook sırıtmıştı.

"Sen çok geniştin ama hep ben girdiğim için olabilir mi?" İma ile sorduğu soruya taehyung sinirlenmiş, bense gülmüştüm.

Taehyung kral olabilirdi ama asla baskın bir karakter değildi. Yanımızda iken bir çocuktan tek farkı yaşıydı. Belkide çocukluğunu yaşayamadığı içindi.

"Jimin ikimizi alabilir misin?" Jungkook'un sorduğu soruyla heyecanla kafamı sallamıştım. İlk defa deneyecektim ama alabileceğimden emindim.

"Jimin zorlamayalı-" onu reddetmiş ve kolundan çekmiştim. Daha yeni jungkook'un içine boşaldığı için nefes nefeseydi.

Karşıma geçip dudaklarıma bir öpücük kondurduktan sonra jungkook taehyung'un içime girmesini beklemişti.

"Taehyung'u kolay bir şekilde içime aldığımda ikisi aynı anda gelgitlerini yapmaya başlamıştı.

"Dikkat et jungkook daha yeni doğum yaptı hamile kalmasın" taehyung'un söyledikleri ile gözlerimi devirmiştim.

Doğum yapalı gayet de uzun olmuştu bir kere ama çocuklar henüz küçük ve iki tane olduğu için bakması zor olacağı için bende onu onayladım.

Jungkook içimden çıkıp yatağa boşalınca taehyung bir kaç kere daha gelgit yapıp yatağa boşalmıştı. Taehyung'un elini penisime atıp bir kaç kere çekiştirmesiyle bende boşalmıştım.

Şimdi üçümüz yan yana uzanıyorduk. Ben hâlâ ne kadar şanslı olduğumu düşünüyordum. Ying Yang kuralları gibi her kötülüğün içinde bir iyilik vardı. Benim kötü durumum içinden muhteşem taehyung çıkmıştı ve benim artık iki eşim vardı. Ben iki kişinin eşiydim.

Bir anlık gazla kendimi taehyung'un üstüne atıp göğüs uçlarını ağzıma almam ile jungkook dudaklarını yalamış ve bizi izlemeye başlamıştı.

"Tanrım siz iki azgın ile ne yapacağım." Dudaklarımı ayırmış ve tekrar kendimi yatağa atmıştım.

Bana sahip oldukları için çok şanslıydılar. Tanrı bizi, birbirimize sahip kıldığı için ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyordum.

En kötü günümüz böyle olmalıydı.

Düzenlerken finali burda mı bırakmalıyım diye düşündüm açıkçası
Diğer bölümlerin saçmalık derecesine göre bu bölüm final olabilir

My Worlds Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin