Düzenlendi
Jimin
Kapının kırılarak açılmasıyla içeri giren alfa 'yixing köpeği' diye bağırarak alfa'nın boynuna parmaklarını geçirmeşti.
Jun-myeon adını bilmediğim nane kokulu adamı kocasının üzerinden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Bırak beni Jun-myeon bırak da geberteyim bu şerefsizi" Jun-myeon'u kolundan itince kucağıma düşmüştü. Karnını tutmasıyla onun adıyla haykırmıştım.
İkisi beraber bize dönünce nane kokulu konuşmaya başlamıştı. "Jun-myeon özür dilerim kardeşim çok özür dilerim affet beni bilerek itmedim seni" abisi miydi?
"Sehun abi nerden buldun bizi" Jun-myeon hıçkırıkları arasında konuşurken adının sehun olduğunu öğrendiğim nane kokulu Yixing'i geriye doğru itip, Jun-myeon'u kollarım arasından alıp kendi kollarını sarmıştı.
"Abiler kardeşlerini hep bulur Jun-myeon iyi misin şifacıya gidelim mi?" Jun-myeon kafasını olumsuz anlamda sallayıp birden yerinden doğrulmuştu.
"Bebeğim gayet iyi siz ayrılın diye oyunculuğumu kullandım." Kırmızı saçlarını eliyle savurup konuşması ile ağzım şokla açılmıştı. Güzel olduğu kadar zekiydi de.
Yixing eliyle beni göstererek konuşmaya başladı. "Jungkook'un omegası" nane kokulu beni daha yeni farketmiş olmanın verdiği afallama ile yüzüme uzun uzun bakmış sonra kafasını Yixing'e çevirmişti.
"Ona anlattın mı?" Yixing başını olumsuz anlamda sallayınca nane kokulu kafasını bana çevirmiş konuşmaya başlamıştı.
"Biz jungkook ile çok uzun zamandır tanışıyoruz. Jungkook'un hayatı tehlike de omega onu korumamız gerekiyor bizi ona götür." Gözlerimin dolmasıyla ne diyeceğimi bilemiyordum.
"Baskın alfaların lideri tüm baskın alfaları öldürmek istiyor. O hepimizin yakın bir arkadaşıydı. Jungkook'u uyarmamız gerekiyor"
Jungkook
Kapıyı çalmama rağmen açan kimse olmamıştı. Elimle kapıyı hafif ittirip içeri girmek istedim ama kapı açılmadı.
Vazgeçip ormanın içinde biraz daha dolanmıştım. Saraya geri dönerken taehyung'un açıklama yapmasını isteyecektim.
Bir daha asla Jimin ile aynı ortamda bulunmayacaklardı ama en azından şu anki fikirlerini öğrenmem gerekiyordu.
Saraya girip direk odamıza çıktım. Kapıyı açıp içeri girdiğimde yerde ağlayan bir taehyung beklemiyordum.
Her ne kadar onu kaldırmak istesem de gidip yatağa oturdum ve yarım saat boyunca ikimizde konuşmadık.
"Bana herşeyi en başından beri anlat taehyung Jimin ile ilgili değişen düşüncelerine kadar herşeyi anlat"
Gözlerindeki yaşları silip oda yatağa oturdu. Kafasını dizime koyup ellerimi saçlarına koydu. Ellerimi hareket ettirmedim.
"İlk geldiğinde bebek doğduktan sonra öldürmek istedim. Bunu kral halkına da duyurmuş bebeğe iyi bakmalarını söylemiştim.
Ama o çok iyi biriydi jungkook. Ona ne zaman kötü yüzümü göstermeye çalışsam bana gülümsüyor içimdeki kötülükleri dağıtıyordu.
Arkadaş olmak istedim ve öldürmek aklıma bile gelmedi. Çok yakın iki arkadaş gibiydik. Yemin ederim asla öyle planlarım yoktu jungkook.
Bebek doğduktan sonra kızgınlığını geçireceği evi bile hazırlattım. Rahat rahat kızgınlığı ile baş edebilsin diye yıllardır kullanılmayan sarayı temizlettim.
Senin üstüne yüklediğim işleri çabuk bitirmeni isteme sebebim buydu. Jimin'in bir aydan az bir zamanı kaldı. Doğumdan bir hafta sonra da kızgınlığa girecek. İkiniz için yapabildiğim herşeyi yaptım jungkook.
Yemin ederim Jimin senin için neyi ifade ediyorsa benim için de öyle" evet son günlerde işlerimi sürekli bitirmemi söylüyordu. Arada saraydan çıkıp akşama doğru geliyordu.
Jimin'i seviyordu bunu hissediyordum ve onu öldürmek istediğini öğrenmek beni hayal kırıklığına uğramıştı.
Ellerimi saçlarında gezdirmem ile ağlamaya başlamıştı.
"Sana inanıyorum taehyung ama bundan sonra bu saraydan kimsenin jimin'e bakmasına izin vermeyeceğim. Senin bile onunla görüşmene izin vermeyeceğim."
Kafasını kaldırıp kızarık gözleri ile bana bakmıştı. "jimin'i buldun mu?" Kafamı olumsuz anlamda sallamış anlına bir öpücük kondurmuştum.
"Askerleri görevlendirdim tüm bölgeleri arayacaklar." Kafasını olumlu anlamda sallamış dizimde uyumaya başlamıştı.
Çok korkuyordum. Taehyung'un kurdunu hissedebiliyordum ve Jimin için çok endişeliydi. Kurdunun ondan nefret etmesi gerekiyordu ve ben bu durumdan korkuyordum.
Yazar
Ana kraliçe odasında oturmuş akşam çayını içiyordu. Oğlu ile konuşmasının üzerinden saatler geçmişti.
Geçmişi iyi bir kraliçe değildi. Statüsü için herşeyi yapacak bir kadındı.
Kendi oğlunu da o öldürmemiş miydi zaten?
Normalde asla oğlunun bir alfa ile mühürlenmesine izin vermezdi fakat ikisi beraber üstün güce sahip olacaklardı.
Tanrı bilir belkide bu üstün güç en çok kraliçenin başına dert açardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Worlds
Fanfictionsadece deltaların ruh eşi olduğu ve ruh eşleri ile evlenmek zorunda olduğu dünyada delta kim taehyung'un ruh eşi baskın alfa jeon jungkook çıkmıştı. tek sorun jungkook omega Jimin ile evliydi ve omega hamileydi. Switch taekook Bottom Jimin